וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מנ' יונייטד החתימה את מלאסיה, אוריגי חתם במילאן

טן האח צירף את המגן ההולנדי של פיינורד, חלוץ ליברפול חתם לארבע שנים בשורות אלופת איטליה. אקה עשוי לשוב לצ'לסי מהדלת הראשית, זקי צ'ליק עבר מליל לרומא תמורת 7 מיליון יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

העברות

* החתמה מרשימה לבשיקטאש. ואוט וחהורסט, חלוץ נבחרת הולנד הגיע לקבוצה בהשאלה מברנלי.

* זה היה ידוע ועכשיו זה רשמי: דיבוק אוריגי עבר מליברפול למילאן בהעברה חופשית וחתם לארבע שנים בשורות אלופת איטליה.

* רומא רכשה מליל את המגן הימני הטורקי זקי צ'ליק תמורת כ-7 מיליון יורו. צ'ליק בן ה-25 חתם לארבע שנים במדי הג'אלורוסי.

* מאמן וולבס וטוטנהאם לשעבר, נונו אספריטו, חתם באל איתיחד הסעודית עד יוני 2024.

* פרייבורג החתימה את שחקן הכנף היפני ריטסו דואן, ששיתף פעולה בעונה החולפת עם ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן. הגרמנים שילמו להולנדים 8.5 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום על החתמת טיירל מלאסיה, 22, שחתם עד 2026. המגן השמאלי נרכש מפיינורד תמורת כ-13 מיליון ליש"ט: "התחושה מדהימה, מתחיל פרק חדש עם קבוצה חדשה ומאמן נהדר".

שמועות

* באנגליה גוברים הדיבורים על חזרה של נתן אקה לצ'לסי. הבלם ההולנדי שהשתייך לבלוז בשנים 2011-2017 (ובילה את רובן בהשאלות), קיבל לאחרונה הודעה ממנצ'סטר סיטי שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. אלופת אנגליה רכשה אותו מבורנמות' תמורת כ-45 מיליון יורו לפני שנתיים.

* כריסטופר אנקונקו האריך לפני מספר שבועות את החוזה שלו בר.ב. לייפציג עד 2026. עם זאת, מסתבר שמה שדווח עד כה כנראה לא היה נכון. לפי הדיווחים, חלוץ נבחרת צרפת הכניס לחוזה סעיף שחרור של 60 מיליון יורו, שיהיה תקף החל מהקיץ הבא. למרות זאת בגרמניה טוענים שמסתדר שזה לא המקרה ואין בחוזה שלו סעיף כזה. לפי המדווח, אנקונקו התרשם מאוד מהפרויקט בלייפציג והמאמצים להאריך את חוזהו, שהוא ויתר על הסעיף.

* סוכם מעברו של לוקה יוביץ' מריאל מדריד לפיורנטינה. למרות שתחילה הכוונה הייתה להשאילו, המועדונים סיכמו על כך שהסרבי ישוחרר לקבוצה מפירנצה ללא תמורה ויחתום לשנתיים עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות. אם יוביץ' יימכר, ריאל מדריד תקבל 50 אחוז מדמי ההעברה. כזכור, יוביץ' נקנה על ידי הבלאנקוס ב-2019 תמורת 65 מיליון יורו, אבל הבקיע רק שלושה שערים ב-47 משחקים.

* באיירן מינכן מעוניינת בחלוץ דינמו קייב סמבה דיאלו. הסנגלי בן ה-19 לא נחשב לשחקן שאמור לחזק את הקבוצה באופן מיידי, אלא כהשקעה לטווח הרחוק.

* פורטו קרובה להשלמת רכישתו של דויד קרמו מבראגה תמורת 20 מיליון יורו. הבלם בן ה-22 סיכם אצל הכחולים לחמש שנים ואמור לחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* טוטנהאם קרובה להשלים את עסקת שאילתו של בלם ברצלונה קלמון לנגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully