וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברייתווייט בדרך לערב הסעודית. פירמינו הצהיר על הישארותו

חלוץ נבחרת דנמרק צפוי לעזוב את ברצלונה ביום שני. בצל השמועות: חלוץ ליברפול הבהיר כי יישאר. ראום חתם בלייפציג, שוער חדש לצ'לסי - סלונינה בן ה-18

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

העברות

* דויד ראום, מגן נבחרת גרמניה בן ה-24, חתם על חוזה לחמש שנים בר.ב. לייפציג, ששילמה עבורו כ-30 מיליון יורו להופנהיים.

* הקשר הבלגי אורל מנגלה (23) חתם על חוזה ארוך טווח בנוטינגהאם פורסט, שרכשה את כרטיסו משטוטגרט תמורת 13 מיליון יורו פלוס בונוסים בסך 2-4 מיליון.

שמועות

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים: עסקת ההעברה של ג'ורג'יניו ויינאלדום מפריז סן ז'רמן לרומא נסגרה. הג'אלורוסי יקבלו את קשר נבחרת הולנד בהשאלה עם אופציית רכישה שתהפוך לחובת רכישה אם השחקן יעמוד במכסה מסוימת של הופעות. פ.ס.ז' תשלם חלק מהמשכורת של ויינאלדום, שכזכור "נחטף" על ידי הצרפתים בקיץ שעבר, אחרי שכבר הגיע לסיכום עם ברצלונה.

* בצל שמועות על עזיבה אפשרית, רוברטו פירמינו הצהיר: "אני אוהב את ליברפול, את העיר ואת האוהדים. אני כאן וכאן ארצה להישאר".

* לפי "ספורט", ברצלונה עשויה להיפרד מחר ממרטין ברייתווייט, שמחזיק בהצעה גדולה מערב הסעודית.

* שוער חדש לצ'לסי. הבלוז סיכמו עם שיקגו פייר מה-MLS, ורכשו את השוער גבריאל (גאגא) סלונינה ב-15 מיליון דולר, פלוס בונוסים. הוא יסיים את העונה בשיקגו ויצטרף לצ'לסי ב-1 בינואר. סלונינה בן ה-18 מתנשא לגובה 1.93 מטר, ונחשב לכישרון מבטיח.

* ברצלונה שוחחה עם ברנרדו סילבה בנוגע לתנאיו האישיים, והקשר הפורטוגלי מוכן להמתין עד סוף החלון כדי להצטרף לקבוצה של צ'אבי, אך מנצ'סטר סיטי דורשת 80 מיליון יורו לפני בונוסים ופרנקי דה יונג יהיה חייב לעזוב כדי שמהלך ייצא לפועל - כך טענו ב"מונדו דפורטיבו".

* אמנם המאמן דומניקו טדסקו סירב להתייחס לכך בתום משחק הסופרקאפ, אך ב"סקיי גרמניה" טוענים שמחזיקת הגביע רוצה להחזיר את טימו ורנר, שמצדו מעוניין לשחק בעקביות כדי להיכלל בסגל המאנשאפט למונדיאל, ובנוסף לא מסתדר עם מאמנו בצ'לסי, תומאס טוכל.

* מי שעומד לסיים את דרכו בברצלונה הוא מרטין ברייתווייט, שעל פי "ספורט" קרוב לסיכום על התרת חוזהו תמורת פיצוי כספי. החלוץ הדני חתום לשנתיים נוספות.

* צ'לסי מעוניינת להחתים את הקשר צעיר של אינטר, צ'זארה קסאדיי בן ה-19, ומוכנה לשלם עליו בין 5 ל-7 מיליון ליש"ט אפילו שהוא עדיין לא ערך הופעה אחת בסרייה א' - כך נכתב ב"סקיי איטליה".

* על פי "קאלצ'ו מרקאטו", יובנטוס ביררה עם סוכנו של פיליפ קוסטיץ' עד כמה המעבר של השחקן מפרנקפורט לווסטהאם קרוב לצאת לפועל, מתוך מחשבה לבצע מחטף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טימו ורנר שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
בדרך חזרה ללייפציג? טימו ורנר/רויטרס

* באיטליה דווח שאנדראה בלוטי עשוי להשלים את מעברו בחינם לרומא אחרי שזו תסגור את השאלת אלדור שומורודוב לבולוניה.

* נאפולי ביקשה לדון עם סוכנו של פביאן רואיס בנוגע להארכת חוזה, כך כתב ג'אנלוקה די מארציו, אולם לא נרשמה התקדמות עם הקשר שלפי הדיווחים ריאל מדריד תנסה להחתים בקיץ הבא.

* אחרי שמילאן הגיע לסיכום עם קלאב ברוז', שארל דה קטלארה הבלגי אמור להצטרף לאלופת הסרייה א' בתחילת השבוע.

* ארתור מלו, שנדחק לקצה ההיררכיה ביובנטוס, צפוי להיות מושאל לוולנסיה לטענתו של ג'אנלוקה די מארציו.

* קשר נבחרת אורוגוואי מתיאס וסינו יעבור בדיקות רפואיות בלאציו ביום שני, לקראת חתימה בקבוצה של מאוריציו סארי.

* יצטרף לשון וייסמן? לפי "דיילי מרקאטו", קשר נבחרת ארצות הברית קונרד דה לה פואנטה יושאל ממארסיי, והמועמדת הבכירה לקלוט אותו היא ויאדוליד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully