וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנקציות נגד רוסיה מעכבות את עסקת קארצב: "לא ניקח שום סיכון"

בשל ניתוק המדינה מהמערכת הבנקאית העולמית, במכבי נתניה בודקים בעיות אפשריות בהעברת דמי הרכישה של הקשר מדינמו מוסקבה: "בלי כסף חשבון, לא תהיה שום עסקה". בסביבת השחקן משוכנעים שהנושא יסתדר

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

במכבי נתניה החליטו לבדוק באופן יסודי ומדוקדק את הליך העברת הכספים מרוסיה בעסקת עדן קארצב, שצפוי להימכר לדינמו מוסקבה הרוסית. ראשי נתניה נעזרים באנשי מקצוע בכירים מתחום הפיננסים והבנקאות העולמית על מנת לקבל את כל הפרטים והמידע בנוגע לסנקציות שהוטלו בחודשים האחרונים על המערכות הבנקאיות ברוסיה בעקבות פלישת צבאה לאוקראינה.

"עם כל הכבוד לחלומות של עדן קארצב, יש לנו אחריות כמועדון לקבל בצורה מסודרת את כל הכסף שעליו יוסכם במסגרת העסקה", אמר הבוקר גורם במכבי נתניה. "לא ניקח שום סיכון בנושא הזה והמשוואה פשוטה מאוד - בלי כסף בחשבון שלנו, לא תהיה שום עסקה".

אחת הבעיות המרכזיות בהעברת כספים מרוסיה אל מחוץ למדינה היא שבמסגרת הסקנציות היא נותקה מה-SWIFT - האגודה העולמית לתקשורת פיננסית בין-בנקאית, שהיא המערכת דרכה עוברות ההודעות והעסקאות ברחבי העולם. בנתניה הבהירו חד משמעית שעסקת מכירתו של קארצב לא תאושר עד שהרוסים יעבירו את מלוא הסכום עליו סיכמו הצדדים, בסך של 2.8 מיליון יורו, וזאת בלי קשר לשכרו של השחקן שייסגר בנפרד בין סוכניו של קארצב לראשי דינמו.

עדן קארצב שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
הסקנציות על רוסיה מעכבות את החתימה. עדן קארצב/מאור אלקסלסי

קארצב, יחד עם נציגו האישי אבי נמני והסוכן בועז גורן שמעורב בעסקה, נחתו אמש (רביעי) בבירת רוסיה כדי לסגור את הפרטים האחרונים ולהשלים את החתימה בדינמו מוסקבה. בסביבתו של הקשר מודעים לבעיות בנושא העברת הכספים, אך משוכנעים שבסופו של דבר הכל יסתדר והמהלך ייצא לפועל כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully