וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לרוסיה: עדן קארצב על סף חתימה בדינמו מוסקבה

קשר מכבי נתניה ונבחרת ישראל צפוי לעבור לקבוצה מבירת רוסיה, אותה מאמן סלבישה יוקאנוביץ', תמורת 2.8 מיליון יורו. ירוויח 550 אלף יורו נטו לעונה, מכבי תל אביב תקבל 20 אחוז מדמי ההעברה במסגרת הטרייד על קניקובסקי

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

ליגיונר חדש לכדורגל הישראלי: קשרה של הנבחרת ושל מכבי נתניה, עדן קארצב, עומד לצאת לתחנה הראשונה שלו בחו"ל כאשר המעבר שלו לדינמו מוסקבה נמצא על סף סגירה. הרוסים צפויים לשלם 2.8 מיליון יורו יורו עבור השחקן בן ה-22, שירוויח כ-550 אלף יורו נטו בתוספת של 10 אחוז בכל אחת מארבע השנים הבאות. הוא ייצא לרוסיה מחר בבוקר עם סוכנו, אבי נמני.

מי שגם כן תרוויח במסגרת העסקה זו מכבי תל אביב, שכזכור נפרדה מקארצב אשתקד במסגרת הטרייד על גבי קניקובסקי. הצהובים ירוויחו 20 אחוז מדמי ההעברה שישלמו הרוסים.

המשא ומתן בין הצדדים נמשך כבר מספר שבועות, ואחרי שהיהלומים סיימו את דרכם במוקדמות הקונפרנס ליג עם הפסד לאיסטנבול בשקשהיר, העסקה בדרך לסיכום. בעבר נתניה סירבה להצעות שונות המוערכות ב-1.2 עד 1.4 מיליון יורו עבור הקשר.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוזב את נתניה אחרי עונה אחת. קארצב/ברני ארדוב

מי שבמכבי נתניה סימנו כמועמד להחליף את עדן קארצב הוא הקשר אביאל זרגרי מבית"ר ירושלים, שכידוע מכבי חיפה קרובה מאוד לרכישתו. למעשה, בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים יש טיוטת חוזה חתומה על כך שזרגרי יירכש ויושאל לבית"ר תמורת ויתור על חוב בסך שני מיליון שקל בעסקת ירדן שועה. לכן, גם אם מכבי נתניה תפנה, מעברו לעיר היהלומים תלוי בהסכמתו של יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה.

ובחזרה לקארצב: הכדורגל הרוסי אמנם הורחק מהמפעלים האירופיים בשל הפלישה לאוקראינה, אך הליגה המקומית ממשיכה להתנהל כסדרה וכעבור שלושה מחזורים דינמו מדורגת במקום החמישי. את הקבוצה מאמן לא אחר מאשר סלבישה יוקאנוביץ', שבעונת 2015/16 הוביל את מכבי תל אביב להופעה השנייה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

כאמור, קארצב הצטרף בשנה שעברה למכבי נתניה במסגרת עסקת קניקובסקי ורשם עונה מוצלחת במיוחד. על אף שנעדר במשך תקופה עקב פציעה, קארצב רשם אשתקד 24 הופעות בכל המסגרות בהן הבקיע שני שערים וסייע לקבוצה של בני לם לסיים במקום הרביעי ולהשיג את הכרטיס לאירופה. בנוסף קארצב עשה את קפיצת המדרגה מהנבחרת הצעירה לנבחרת ישראל הבוגרת, בה יש לו כבר שלוש הופעות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פוסט הפרידה של עדן קארצב מאוהדי מכבי נתניה באיסנטגרם. צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של עדן קארצב, צילום מסך
פוסט הפרידה של קארצב/צילום מסך, צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של עדן קארצב

בתוך כך, נפרד קארצב מאוהדי מכבי נתניה בפוסט בעמוד האינסטגרם האישי שלו: "אוהדי מכבי נתניה היקרים, אני פונה אליכם אחרי שחדרתם לליבי והפכתם אותי לאדם גאה ומאושר, ובעיקר צהוב-שחור בנשמה. בימים האחרונים אני עומד לפני הגשמת חלום שאני לא מוכן לוותר עליו". קארצב התייחס גם לניסיונות הקבוצה להשאירו: "כולם - אייל (סגל), אלמוג (כהן) ובני (לם) ניסו לשכנע אותי כמה וכמה פעמים להמתין, אבל קיבלתי החלטה שאני שלם איתה".

לסיום כתב קארצב לאוהדים: "אני רוצה לומר לכם שאתם קהל יקר ואדיר, הקהל הכי טוב בארץ ובעולם כולו. אני אוהב אתכם ותישארו איתי לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully