וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קארצב טעה. עוד עונה טובה בנתניה, והוא היה מגיע לפרמיירליג"

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 19:22

הקשר המריא לקראת חתימה בדינמו מוסקבה, אחרי שהתעקש לעבור ואף שקל לא לשחק נגד בשאקשהיר אם לא יקבל הבטחה שישוחרר. סגל ביקר בחריפות, בנתניה יש מי שחושב שהשחקן שגה: "לעבור לרוסיה זה סוג של סיכון". בקבוצה לוחצים על מכבי חיפה: מייעדים למאור לוי תפקיד מרכזי

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

עדן קארצב המריא הבוקר (רביעי) למוסקבה מלווה בסוכנו האישי אבי נמני והסוכן בועז גורן, לקראת הצטרפותו לדינמו מוסקבה. קארצב צפוי לחתום בקבוצה מהמקום החמישי בליגה הרוסית על חוזה ארוך טווח לארבע עונות, עם אופציה לעונה חמישית, כאשר שכרו נאמד בכ-550 אלף יורו לעונה. הסכום שאותו תקבל מכבי נתניה עבור המכירה הוא 2.8 מיליון יורו, מהם יועברו 20 אחוזים (כ-560 אלף יורו, ר"ב) למכבי תל אביב כחלק מההסכם בעסקת גבי קניקובסקי.

אם זה היה תלוי בבעלי נתניה אייל סגל או במנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם, קארצב היה נשאר בקבוצה לפחות לעוד עונה אחת. סגל לא רצה לשמוע על שום הצעה, ומבחינתו ההבטחה להשאיר סגל חזק ולא לפרק את הקבוצה שרצה מצוין בעונה שעברה, הייתה חשובה יותר מהכל. "איך אנחנו ניראה בפני האוהדים אחרי כל מה שאמרנו במהלך הקיץ?", אמר סגל לאחד מאנשי המועדון כשהחלו הדיונים הפנימיים בנתניה בנוגע להצעה הרוסית. גם עבור בני לם שחרורו של קארצב הפיזי והאגרסיבי, יוצר בור גדול מאוד במרכז השדה בעיקר בשל העובדה שאין כרגע שחקן ישראלי על המדף עם נתונים דומים.

סגל אף הגדיל לעשות כשכתב בפייסבוק: "ראשית, 'חרא של אירוע. הייתי מוותר עליו גם בשביל סכום גבוה יותר. מכיוון שמה-1.6 (אז חשפתי לראשונה לרצון של עדן לעזוב) אני נאלץ להדוף הצעות על חמישה שחקנים שונים בנתניה, לחלקם מכמה מועדונים שונים (לעדן מארבעה) ולמרות שנאמר לי על ידי כולם שלא ניתן לעצור שחקנים, עצרתי בכוחותי הדלים גם את עדן ושרשרת סוכניו ואפילו את אביו (שאני מאוד מעריך שנים רבות).

"עד יום ראשון האחרון, שם התברר לי סופית (על ידי הצוות המקצועי) שהנזק שיגרם בסיטואציה הנוכחית, עלול לחלחל אסטרטגית בכל מה שאנחנו מנסים לעשות בשנה האחרונה", המשיך סגל, "מאז (ראשון), אנחנו פועלים כדי למצוא תחליף/תחליפים, מתוך כוונה שהעזיבה והתחליף יהיו בו זמנית. כחלק מהמאבק לעזיבה מיידית, עדן לראשונה לא התאמן (בטענת פציעה) ויצא פרסום ברשתות, למרות שהסכם לא נחתם עד רגע זה, פרסום שהקדים את מציאת התחליף".

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
מיהר לעזוב? קארצב/ברני ארדוב

מבחינת הקשר מדובר בהתקדמות אדירה. בעונה החולפת קארצב הפך לאחד העוגנים המרכזיים בקישור של היהלומים וגם ההצעות עבורו לא הפסיקו להגיע, כולל הצעות מא.א.ק אתונה, מכבי חיפה והפועל באר שבע, שהציעו סכומים גבוהים מאוד עבור הקשר, אך נתניה דחתה את כולן והעדיפה שהשחקן יישאר אצלה. ההצעה מדינמו מוסקבה הגיעה כבר לפני מספר שבועות וקארצב הבהיר לכולם באופן חד משמעי, שהוא לא מתכוון לוותר עליה. הדברים הגיעו למצב כזה שהקשר העביר מסר שהוא לא ייקח חלק בצמד המשחקים נגד בשאקשהיר איסטנבול, אם לא יקבל הבטחה מפורשת לשחרור אחרי המשחקים. בנתניה עשו הכל כדי שהמגעים עם הרוסים יישארו חשאיים, בעיקר כדי לא לפגוע בהכנות למשחקים עם הטורקים.

"לא הייתה לנו ברירה ונאלצנו להסכים לזה", סיפר גורם בכיר במועדון. "היו לפחות ארבע הצעות רשמיות שקיבלנו עבור עדן, אבל מבחינתנו ניסינו לעשות הכל כדי שיישאר בנתניה. במקרה הזה, עדן העביר מסר חד משמעי והרגשנו שבסכומים האלה - גם מה שהוא ירוויח ברוסיה וגם הסכום שייכנס לקופה שלנו - יהיה קשה לעמוד בדרכו. לא רצינו להשאיר אצלנו שחקן מתוסכל, למרות שלכל הדעות הוא עוד היה מגיע רחוק עוד יותר, לליגות בכירות יותר מהליגה הרוסית", סיפר הגורם.

גורם אחר במועדון הוסיף: "לדעתי עדן עשה טעות מבחינתו. היה נותן עוד עונה טובה ולוקחים אותו לפרמיירליג. לעבור היום לרוסיה זה גם סוג של סיכון, לך תדע מה יקרה שם בעתיד והאם באמת תקבל את הכסף שאתה מרוויח שם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאור לוי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה תתרצה? מאור לוי/אתר רשמי, מכבי חיפה

בנתניה מרוכזים כעת במציאת שחקני קישור שיגיעו באופן מיידי במקומו של קארצב. שני השמות הבולטים שעומדים על הפרק הם אביאל זרגרי, שחקנה של בית"ר ירושלים ומאור לוי ממכבי חיפה. במקרה של זרגרי העניינים סבוכים, בעיקר בשל הסיכום העקרוני בין בית"ר ירושלים ומכבי חיפה בנוגע למכירתו של השחקן תמורת שני מיליון שקלים, כחלק מסגירת החוב על עסקת ירדן שועה.

החל משעות הערב אמש מפעילה נתניה לחץ גדול מאוד כדי לצרף את מאור לוי. לם אימן את לוי בקבוצת הנוער של חיפה והשניים מכירים היטב עוד מאז. בנתניה מייעדים ללוי תפקיד מרכזי בקישור, אך לא ברור אם ראשי מכבי חיפה יסכימו כעת לשחררו, בשל העובדה שהאלופה עומדת בפני עונה אירופית ארוכה מלאה במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully