וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה מסר למכבי חיפה: הכוכב האדום הביסה 0:5 את פיוניק

גם אלופת סרביה חגגה בבית והיא בדרך למפגש עם הירוקים בפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. עוסמאן בוקארי כיכב עם שלושער

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

כמו מכבי חיפה, גם הכוכב האדום בלגרד השיגה הערב (רביעי) ניצחון ביתי שדי סוגר את הסיפור ושולח אותה למפגש עם הירוקים בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת סרביה הביסה 0:5 את פיוניק ירבאן ואם לא יקרה משהו באמת יוצא דופן בגומלין בארמניה בשבוע הבא, היא תגיע לישראל בעוד שבועיים ולאחר מכן תארח את מכבי חיפה לגומלין ב"מרקנה" הלוהט.

כוכב המשחק היה עוסמאן בוקארי, רכש 2 מיליון היורו מגנט שבעונה שעברה היה שותף כמושאל לזכייה של נאנט בגביע הצרפתי. הקיצוני המהיר מגאנה כבש שער שנפסל בדקה השלישית, אבל בדקה ה-29 רץ על פני חצי מגרש במתפרצת אחרי קרן של הארמנים, עקף את השוער והבקיע. אלכסנדר פשיץ', אקס מכבי תל אביב, בישל בדקה ה-33 לקינגס קאנגווה ששיחק בנוער של הפועל באר שבע, בדקה ה-44 בוקארי השלים צמד ובדקה ה-70 כבר חגג שלושער שני בקריירה, באדיבות השוער דויד יורצ'נקו שהדף פנימה את כדור הרוחב שלו. המחליף בן ה-19 סטפן מיטרוביץ' חתם במבצע אישי בדקה ה-78 והמגן מילאן רודיץ' ספג שני צהובים בדקה האחרונה והורחק בצורה מטופשת.

בודו גלימט 0:5 את ז'לגיריס והיא תהיה כמעט בוודאות בשלב הפלייאוף, שם תפגוש את המנצחת בין דינמו זאגרב ללודוגורץ. אלופת נורבגיה פירקה 0:8 את לינפילד הצפון אירית בשבוע שעבר והפעם הסתפקה בחמישייה, כאשר פנדל של הוגו ולטסן (33) פרץ את הסכר ואחריו כבשו גם אמאל פלגרינו (36), לארס סאלבסן (58), מריוס הויבראטן (61) והמחליף רונאר אספיור (90+3).

קרבאח האזרית, שהדיחה בשלבים הקודמים את לך פוזנן וציריך, סיימה ב-1:1 את המשחק הביתי מול פרנצווארוש. פרנק בולי העניק לאלופת הונגריה יתרון עם נגיחה בדקה ה-17 שנדרשה לאישור VAR, אווסו השווה בדקה ה-34 ושער של איברהימה וואג'י נפסל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומנע מהפך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איברהימה וואג'י שחקן קרבאח. Aziz Karimov, GettyImages
השער שלו נפסל. איברהימה וואג'י/GettyImages, Aziz Karimov

במסלול הליגה, דינמו קייב אירחה בלודז' שבפולין את שטורם גראץ וניצחה 0:1. אולכסנדר קרבאייב, שהכריע את המפגש עם פנרבחצ'ה בהארכה, היה חתום על שער הניצחון גם הפעם כשהבקיע בדקה ה-28.

* תאי בריבו שיחק 90 דקות ב-0:0 המאכזב של וולפסברגר בבית מול גזירה יונייטד המלטזית, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully