וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "זהבי ישחק נגד אריס. אם הוא יפתח? הכל אפשרי"

3.8.2022 / 17:00

מאמן מכבי תל אביב לקראת המפגש בבלומפילד (חמישי, 20:00, ספורט4): "ערן מוכן, אני מרוצה ממנו. אנחנו רוצים לעלות וצריכים לחשוב איך לנצח. היו 2-3 שחקנים שלא חתמו ברגע האחרון". שרן ייני: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו חזקים"

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

האווירה במכבי תל אביב הייתה יכולה להיות טובה הרבה יותר, יממה לפני משחק כה משמעותי. התוצאות האחרונות, מחאת ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס" שנכון לכתיבת שורות מחרים וגם העובדה שבסיבוב הפלייאוף מחכה ניס למנצחת בסיכום המפגשים מול אריס סלוניקי, הובילו למצב רוח שפוף אצל הצהובים דווקא לפני המפגש הראשון מבין שניים מול היוונים (חמישי, 20:00, ספורט4).

למרות הכל, מכבי תל אביב מקווה מאוד לנצח מחר באצטדיון בלומפילד את הקבוצה שסיימה במקום השלישי ביוון ובכך להשיג מקדמה משמעותית לגומלין שייערך ביום חמישי הבא בסלוניקי. מי שדיבר על כך היום הוא המאמן ולאדן איביץ', שהתייצב למסיבת העיתונאים לקראת המפגש.

"אני חי בסלוניקי, שם הבית שלי, וכמובן שכשיש לי זמן אני צופה בליגה היוונית. אני יודע מכיר את אריס ויודע איך היא משחקת, הקיץ היא גם החליפה 7-8 שחקנים והתחזקה בשחקנים איכותיים מאוד - העונה האחרונה של אריס אולי הייתה הכי טובה שלה ב-20 או 30 השנים האחרונות. אנחנו מכבדים אותה מאוד, זו קבוצה שהתקדמה מאוד מאז שהגיע בעלים חדש, אבל אנחנו רוצים להיות בשלב הבא וצריכים לחשוב איך אנחנו מנצחים אותם. אנחנו רוצים לשמור טוב יותר בהגנה, להיות תכליתיים יותר ולעבוד על הזהות שלנו. אני בטוח שניראה טוב יותר ממשחק למשחק".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכיר היטב את אריס סלוניקי. ולאדן איביץ'/אריאל שלום

אם ערן זהבי צפוי לשחק: "כן, כמובן. הוא הגיע כדי לשחק. אנחנו חיכינו שהוא יהיה מוכן - ועכשיו הוא מוכן. אם הוא יפתח בהרכב? אני מרוצה ממנו והכל אפשרי".

מצב הפצועים בסגל: "פארפה גיאגון ושחר פיבן פצועים, השאר בסדר. אני מקווה שפארפה יהיה איתנו בקרוב ושחר מצטרף אלינו עכשיו לאימונים, אבל אחרי חודש בחוץ זה בלתי אפשרי לשתף אותו, כך שאולי במשחק בשבוע הבא".

אם הוא מרוצה מהסגל הקיים: "אם להיות כן, זה לא קל לשכנע שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל כדי שיגיעו לכאן. עשינו שניים או שלושה מהלכים וברגע האחרון השחקנים סירבו מסיבות שונות. אנחנו רוצים להתחזק בעמדות מסוימות, החלון פתוח ואנחנו עובדים על כך. אני הראשון שרוצה להתחזק, אולי גם המנהל המקצועי יותר ממני אם לא כמוני, אבל לא אצרף מישהו רק כדי להביא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הבכורה המחודשת מחר מול אריס סלוניקי. זהבי/אריאל שלום

עוד לפני המאמן דיבר הקפטן, שרן ייני: "למה אנחנו צריכים להרים את עצמנו? אנחנו באים למשחק מאוד חשוב בקונפרנס ליג, ליגה שאנחנו רוצים להעלות אליה ואנחנו לא צריכים הכנה מיוחדת - אנחנו מלאי מוטיבציה. אריס סלוניקי גם יריבה חזקה יותר מזירה, אבל הייתם מדברים אחרת אם לא הייתי מחטיא שני מצבים נגד זירה וכך גם ברנדלי, לא הייתם אומרים מילה".

על ההגרלות מול אריס ואולי מפגש בשלב הבא נגד ניס: "אנחנו לוקחים את הקונפרנס ליג בשיא הרצינות ובאים לתת את הכל כדי להשיג תוצאה טובה מול יריבה מצוינת. על ניס אנחנו בכלל לא חושבים כי לפנינו אתגר גדול מאוד כבר עכשיו. אל תשכחו שבשביל להשיג את הניקוד באירופה עברנו יריבות מאוד חזקות, והצלחנו".

האם מכבי תל אביב איבדה ביטחון: "אני לא מרגיש שלחבר'ה ירד הביטחון. בעיניי זה טוב שיש לנו סגל גדול, כי במכבי תל אביב אין הרכב ראשון והרכב שני. אנחנו לא מרגישים שהשחקנים איבדו ביטחון, יש פה שחקנים שבטוחים בעצמם שהם יכולים להוביל את מכבי להישגים. כמובן שאני רוצה שדור פרץ ואלי דסה יבואו, אבל יש לנו שחקנים טובים גם בתפקידים שלהם".

אם מכבי חיפה מלחיצה אותם: "זה יהיה מצחיק להתייחס למכבי חיפה - עוד לא התחילה העונה, קבוצות לא זוכות עכשיו באליפות. אני לא דואג לגבי זה. כל הכבוד למכבי חיפה שניצחה את אולימפיאקוס והיא קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו קבוצה חזקה ואנחנו גם נתחזק עם הזמן".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, שרן ייני. אריאל שלום
משוכה גבוהה. שחקני מכבי תל אביב באימון/אריאל שלום

כאמור, זהבי שב לאימונים מלאים ובימים האחרונים הוא מנסה לדרבן את חבריו לקבוצה ולהשפיע עליהם רבות לקראת הבכורה המחודשת שלו בצהוב-כחול. איביץ' גם מתרגל לאחרונה מערך של 3-5-2 ושוקל ברצינות רבות לפתוח עם שלושה בלמים, כשניר ביטון ודן גלזר אמורים לפתוח לראשונה העונה.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, ברנדלי קובאס, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ברנדלי קובאס, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ימשיך לקבל את הקרדיט. קובאס/אריאל שלום

אריס סלוניקי

בכל הנוגע לאריס סלוניקי, הקבוצה נחתה הבוקר בתל אביב וערכה את מסיבת העיתונאים ואת האימון המסכם בבלומפילד. המאמן חרמן בורגוס מתרגל בימים האחרונים בהרכב את הרכש הנוצץ מאנו גרסיה שהגיע מספורטינג חיחון תמורת 3.2 מיליון יורו, אולם ז'רביניו לא הגיע ארצה ולא ייטול חלק במפגשים מול מכבי תל אביב.

במסיבת העיתונאים סירב בורגוס להתייחס לאפשרות שגרסיה יפתח ב-11, ואמר: "מכבי תל איב קבוצה טובה מאוד, אבל הגענו לכאן כדי לנצח. הגישה שלנו למשחק לא משתנה, את מה שעשינו עד עכשיו נעשה גם מול מכבי תל אביב. סיכויי ההעפלה הם 50-50".

אריס, כזכור, בסיבוב המוקדמות השני חלפה על פני גומל הבלארוסית, אותה הביסה 1:5 במשחק הבית ולאחר מכן ניצחה אותה 1:2, במשחק שגם כן נערך בסלוניקי - כפי שהיה להפועל באר שבע עם דינמו מינסק.

הרכב משוער: ז'וליאן, יאקוב בראבץ', מרווין פירסמן, מוזס אודובאג'ו, פאביניו, בריאן דאבו, שייק דוקורה, לואיס פאלמה, אנדרה גריי, חואן איטורבה, רפאל קמאצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully