וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תשחק נגד ניס אם תעבור את אריס סלוניקי

הגרלה קשה מאוד לצהובים במוקדמות הקונפרנס. אם יעברו את המפגש המסובך עם הקבוצה היוונית, הם ימשיכו לשני משחקים נגד אחת הקבוצות הכי חזקות בצרפת

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

למכבי תל אביב אמנם ממתין מבחן קשה בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג: מפגש כפול עם אריס סלוניקי, אבל היום הצהובים התבשרו מי תהיה היריבה הבאה שלהם אם יעברו את היוונים והוא קשה בהרבה: ניס הצרפתית. המשחקים יתקיימו ב-18 וב-25 באוגוסט.

השלב הבא יהיה שלב הפלייאוף והוא האחרון במוקדמות. המנצחת בו תעפיל לשלב הבתים ומכבי תל אביב מקווה להופיע במעמד כזה זו השנה השלישית ברציפות אחרי שעשתה זאת בליגה האירופית (2020/21) ובקונפרנס ליג (2021/22).

ניס הייתה אחת מארבעה אפשרויות והקשה מכולן. מדובר באחת מהקבוצות הטובות בצרפת, עם סגל עמוס בכוכבים וכישרון, שאם תיקח את הקונפרנס ליג ברצינות - היא פייבוריטית ברורה נגד מכבי תל אביב או אריס סלוניקי ומועמדת להגיע לשלבים הגבוהים של המפעל.

ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לפני הכול - אריס סלוניקי. איביץ'/דני מרון

ניס הינה אחת הקבוצות החזקות והיציבות בכדורגל הצרפתי בעשור האחרון, כאשר בכל שבע העונות האחרונות היא סיימה בחצי העליון של הטבלה. ניס זכתה ארבע פעמים באליפות צרפת, אך כל הפעמים הללו היו בשנות החמישים. את ניס אימן בשנה שעברה כריסטוף גאלטייה, אך לאחר שהוא עזב לפריז סן ז'רמן, לוסיאן פאבר שב לקדנציה שניה במועדון.

בקבוצה של פאבר משחקים חלוץ נבחרת אלג'יריה אנדי דלור, אקס אייאקס קספר דולברג, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר מורגן שניידרלין ובלם ברצלונה לשעבר ז'אן קלייר טודיבו. ניס החתימה אמש את ארון ראמזי, והיא עשויה לצרף בקרוב את שוער לסטר - קספר שמייכל.

שלב הבתים של הקונפרנס ליג ייצא לדרך ב-8 בספטמבר וכרגיל יכלול שישה מחזורים. ב-3 בנובמבר יתקיים המחזור האחרון ולאחר מכן המפעל ייצא לפגרה עד שלב הנוק אאוט, ב-16/23 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully