וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "סיטי מקבלת החלטות מוזרות, לא מבין את מכירת סטרלינג"

החלוץ האגדי של התכולים התייחס למכירת האנגלי ואמר על הולאנד: "הוא התרגל לגרמניה, חשב שהוא פנוי ואז הגיע ואן דייק". פודן יחתום על חוזה חדש

תקציר, מגן הקהילה: ליברפול - מנצ'סטר סיטי 1:3/ספורט1

שחקנים גדולים רבים לבשו את המדים של מנצ'סטר סיטי בעשור האחרון המוצלח שלה, אך אף אחד מהם כנראה לא מזוהה עם החולצה התכולה יותר מסרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי הגיע למנצ'סטר ב-2011 מאתלטיקו מדריד, ועזב לברצלונה לאחר עשור פורה בו הפך מלך שערי המועדון בכל הזמנים. אחרי תקופה קצרה בליגה הספרדית נאלץ אגוארו לפרוש בשל בעיה בליבו, ובימים אלה הוא מרבה לשתף את עוקביו ברשת החברתית "טוויץ'" בדעתו בנוגע לסוגיות שונות מעולם הכדורגל.

בהתייחסות האחרונה שלו, אגוארו דיבר על השינויים הרבים שעברה ההתקפה של פפ גווארדיולה בקיץ האחרון. התכולים רכשו את ארלינג הולאנד מדורטמונד, בעוד חוליאן אלברס שנרכש בינואר חזר מהשאלה בריבר פלייט. בגזרת העוזבים בחלק ההתקפי, גבריאל ז'סוס נמכר לארסנל וראחים סטרלינג עבר לצ'לסי אחרי שבע שנים מוצלחות.

אגוארו, שנהנה מ-19 בישולים של האנגלי בתקופה המשותפת שלהם בממלכה, התייחס לעזיבתו לבלוז: "אני לא מבין את המכירה של סטרלינג, יש פעמים בהן סיטי מקבלת החלטות מוזרות".

הארגנטינאי דיבר גם על הולאנד, שחווה בכורה רשמית לא מוצלחת עם הפסד 3:1 לליברפול במגן הקהילה והחמצת ענק בתוספת הזמן. "הולאנד היה רגיל מדי לגרמניה", אמר אגוארו, "הוא חשוב שהוא פנוי, ואז הגיע וירגי'ל ואן דייק שאמר לו 'ברוך הבא לפרמיירליג'".

ברקע השינויים הרבים בחלק הקדמי של אלופת אנגליה, מי שצפוי להישאר במועדון הוא פיל פודן, שעל פי דיווחים בממלכה צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. ההכרזה על החתימה צפויה לצאת בימים הקרובים או בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully