וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו הודיע על פרישה: "החלטה קשה, לקח לי זמן לעכל"

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 15:11

החלוץ האגדי מירר בבכי ואישר במסיבת עיתונאים בברצלונה שהוא נאלץ להיפרד מהכדורגל בגיל 33 בלבד בשל הבעיה בליבו: "עשיתי הכל כדי להשאיר מעט תקווה, אך לא הייתה. זו החלטה בשביל הבריאות שלי". גווארדיולה נכח באירוע המרגש

קון אגוארו הודיע היום (רביעי) במסיבת עיתונאים מיוחדת על פרישה מכדורגל בגיל 33 בלבד. כזכור, הארגנטינאי האגדי שהגיע לברצלונה הקיץ אחרי עשור במנצ'סטר סיטי לא שיחק מאז ה-30 באוקטובר, אז הוחלף במשחק נגד אלאבס לאחר שחש כאבים בחזה. בבדיקות שעבר נמצאו בעיות בליבו, ואחרי שמועות רבות לגבי מצבו הוחלט בסופו של דבר שלא לסכנו.

סרחיו אגוארו מודיע על פרישה. רויטרס
נאלץ להרים ידיים. קון אגוארו/רויטרס

אגוארו הנרגש החל לבכות עוד לפני שדיבר, ולאחר מכן אמר: "החלטתי להפסיק לשחק כדורגל מקצועני. זה רגע מאוד קשה, אבל זו החלטה בשביל הבריאות שלי, בגלל הבעיה שהייתה לי לפני חודש וחצי. הייתי בידיים הטובות של הצוות הרפואי והם אמרו לי שהדבר הכי טוב יהיה להפסיק לשחק. לפני עשרה ימים קיבלתי את ההחלטה, עשיתי הכל כדי להשאיר מעט תקווה, אך לא הייתה. אני מאוד גאה בקריירה שהייתה לי, מהרגע הראשון שנגעתי בכדור חלמתי לשחק כדורגל, אף פעם לא חשבתי שאגיע לאירופה".

"אני מודה למשפחה שתמכה בי מההתחלה, מודה לשחקנים שעזרו לי להשתפר", המשיך הארגנטינאי, "אני לא יודע מה מחכה לי עכשיו, אני יודע שיש הרבה אנשים שאוהבים אותו ומאחלים לי את הטוב ביותר. אני עוזב את המשחק עם ראש מורם".

סרחיו אגוארו מודיע על פרישה, לצדו נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
התקשה לעצור את הדמעות. אגוארו עם לאפורטה/רויטרס

"עכשיו אני מרגיש טוב. השבועיים הראשונים (אחרי המשחק האחרון) היו קשים. כעשיתי את הבדיקה הראשונה בקליניקה, הרופאים אמרו לי שיש סיכוי גודל שלא אוכל להמשיך. זה לא היה קל. כשהתקשרו להגיד שזה סופי לקחו כמה ימים לעכל את זה. הייתה לי תקווה, היה קשה, אבל עכשיו אני בסדר. טוב שזה קרה לי בגיל 33 ולא קודם לכן, אני שמח על הדרך שעשיתי. אתה תמיד רוצה להמשיך לזכות בעוד תארים, אבל אני מאוד שמח מהתארים שכן זכיתי בהם".

אגוארו סיפר מה היו הרגעים הגדולים בקריירה מבחינתו: "בגיל 17 היה גול יפה שהבקעתי במדי אינדפנדיינה נגד ראסינג. הזכייה עם אתלטיקו מדריד בליגה האירופית גם הייתה רגע יפה. במנצ'סטר סיטי, היה את השער שהבטיח את האליפות הראשונה. היו המון רגעים יפים והאחרון שבהם היה הזכייה בקופה אמריקה. שיחקתי פעמיים או שלוש, אבל זה היה מה שחיפשנו במשך שנים".

פפ גווארדיולה, צ'אבי, סרחיו אגוארו, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
נפרדים מאגוארו. החלוץ עם גווארדיולה, צ'אבי ולאפורטה/רויטרס

אגוארו סיכם: "עכשיו אני רוצה להיות שמח מחוץ לכדורגל ולהינות מהרגעים שלא חוויתי כשהייתי שחקן. זה לא קל להיות שחקן, בכל יום מאתמנים, נוסעים ומשחקים, צריך לתת הרבה עבוד לשחקנים. אמשיך להיות קשור לכדורגל, ועכשיו אהנה מהחיים קצת יותר".

סרחיו אגוארו עם פפ גווארדיולה. Alex Caparros, GettyImages
בא לחלוק כבוד. גווארדיולה עם אגוארו/GettyImages, Alex Caparros

אגוארו, 33, עשה את הפריצה שלו באירופה במדי אתלטיקו מדריד אבל הפך לאגדה של ממש במנצ'סטר סיטי, במדיה הוא כבש לא פחות מ-184 שערים (הכי הרבה של שחקן בפרמיירליג עבור אותו מועדון). הוא זכה עם סיטי בחמש אליפויות, כולל שער הניצחון הבלתי נשכח נגד ק.פ.ר והוא נחשב לאחד הזרים הכי גדולים ששיחקו בפרמיירליג. לאגוארו יש גם 101 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, בהן הוא כבש 41 שערים.

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

את התקופה בברצלונה הוא ממש לא יזכור לטובה. אגוארו, שהגיע לבארסה כשהוא פצוע וקיווה לשתף פעולה עם מסי חברו הטוב, חזר לכר הדשא רק באמצע העונה ואת השער היחיד שלו במדי ברצלונה הוא כבש בהפסד 2:1 מול ריאל מדריד בקלאסיקו האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully