וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר הגדול הושלם: ראחים סטרלינג חתם לחמש שנים בצ'לסי

כוכב מנצ'סטר סיטי בשנים האחרונות נרכש תמורת כ-47 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה עד קיץ 2027: "חוזר הביתה ללונדון, אוכל לשחק מול המשפחה והחברים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

החתמה גדולה ראשונה לצ'לסי הקיץ: ראחים סטרלינג, כוכבה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה בשנים האחרונות, חתם הערב (רביעי) לחמש שנים בקבוצה של תומאס טוכל ויחזק את ההתקפה שלה בעונה הקרובה. הוא הרכש המשמעותי הראשון בעידן הבעלים טוד בולי, ומי שצפוי להיות הבא בתור הוא בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי.

הבלוז ישלמו למנצ'סטר סיטי על פי הדיווחים כ-47 מיליון ליש"ט בנוסף ל-10 מיליון נוספים כבונוסים והשחקן מצידו ישחק בקבוצה הגדולה השלישית שלו באנגליה אחרי שגדל בליברפול ועשה את המעבר למנצ'סטר סיטי.

סטרלינג אמור למלא חלק מהחלל ההתקפי שהותיר רומלו לוקאקו שחזר לאינטר. בקיץ 2015 מנצ'סטר סיטי שילמה סכום דומה לליברפול עבור השחקן, שרשם בסך הכול 225 הופעות במדים התכולים אצל פפ גווארדיולה וכבש 91 שערים. סטרלינג, 27, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה ורשם 77 הופעות בנבחרת הבוגרת, כאשר ביורו האחרון הוא היה בורג מרכזי בנבחרת שהפסידה רק בגמר לאיטליה.

סטרלינג כבר נחת בלוס אנג'לס כדי להצטרף לחבריו החדשים במסע בארצות הברית ולאתר הרשמי של צ'לסי אמר אחרי החתימה: "השגתי המון בקריירה שלי, אבל יש לי עוד הרבה דברים שאני מצפה לעשות ולהשיג ואני שמח שאוכל לעשות זאת כשאני לובש את החולצה של צ'לסי, תחת תומאס טוכל. לונדון היא הבית שלי והיכן שהכל התחיל עבורי, אז זה מדהים שיש לי את ההזדמנות לשחק בפני החברים והמשפחה שיבואו לראות אותי כל שבוע בסטמפורד ברידג'. אני מצפה לזה וכבר לא יכול לחכות להתחיל להתאמן על כר הדשא ולשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully