וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחדשות בהרחבה: מכבי חיפה תקבל בהגרלה יריבה שמעולם לא פגשה

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 11:29

קופנהאגן ועוד שש אלופות שמהן תצאנה שלוש מנצחות, מחכות בהגרלת הפלייאוף של ליגת האלופות בשלישי (13:00), אבל אף אחת מהן לא שיחקה מול הירוקים בעבר. ברק בכר דווקא פגש את רובן

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

מכבי חיפה נערכת למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מול אפולון לימסול (רביעי, 20:00, ספורט2) אבל עוד לפני כן, ביום שלישי בצהריים, תדע את מי היא אמורה לפגוש בשלב הפלייאוף, אם תעפיל אליו. הירוקים חולמים על הופעה שלישית בהיסטוריה בבתי ליגת האלופות ואחרי הדחת אולימפיאקוס, רק שתי יריבות עומדות בדרכן.

אלופת ישראל לא תהיה מדורגת בהגרלה בעוד יומיים, ובניגוד לקבוצות הישראליות בקונפרנס ליג אין לה צורך לחכות לצמצום. האופציות ידועות:

קופנהאגן
המנצחת בין לודוגורץ לדינמו זאגרב
המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לפיוניק ירבאן
המנצחת בין שריף טירספול לוויקטוריה פלזן

מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
מחכים לדעת לאן יטוסו בשלב הבא. שחקני מכבי חיפה חוגגים בפיראוס/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

אלופת דנמרק היא היחידה שעלתה אוטומטית לפלייאוף, בעוד כל האחרות צריכות לעבור את הסיבוב השלישי, בדיוק כמו מכבי חיפה. הפייבוריטיות במשחקים הללו (דינמו זאגרב, הכוכב האדום, ויקטוריה פלזן) די שוות ברמתן והירוקים ישמחו להפתעה, אם כי גם לודוגורץ מנוסה בשלבים האלה ושריף טירספול עשתה חיל בעונה שעברה גם בשלב הבתים, בו הדהימה את ריאל מדריד.

למכבי חיפה יש זיכרונות רעים מיריבות סקנדינביות (מאלמו, רוזנבורג) אבל את קופנהאגן הישראלית היחידה שפגשה היא בית"ר ירושלים, שהודחה על ידי במוקדמות ליגת האלופות לפני 15 שנה. למעשה, היא לא שיחקה בגביעי אירופה מול אף אחת מהיריבות הפוטנציאליות, בעוד ברק בכר פגש כמאמן הפועל באר שבע את שריף טירספול (עבר), לודוגורץ (עבר), דינמו זאגרב (הודח עם תבוסה 5:0 בקרואטיה) וגם ויקטוריה פלזן (הפסיד בשלב הבתים של הליגה האירופית).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זיכרונות טובים מחלק מהיריבות האפשריות. ברק בכר/מאור אלקסלסי

אם מכבי חיפה תודח על ידי אפולון לימסול, היא תנשור לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. אם תפסיד גם שם, תיפול למפעל השלישי של אופ"א ותשתתף שנה שנייה ברציפות בבתי של הקונפרנס ליג. אז שלב בתים כבר יש, השאלה רק איזה.

גם הגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית תיערך בשלישי, ובה מכבי חיפה תוגרל מול אחת המפסידות האחרות שייפלטו ממסלול האלופות בצ'מפיונס ליג.

האפשרויות:

המפסידה בין קרבאח לפרנצווארוש
המפסידה בין לודוגורץ לדינמו זאגרב
המפסידה בין שריף טירספול לוויקטוריה פלזן
המפסידה בין בודו גלימט לז'לגיריס
המפסידה בין הכוכב האדום בלגרד לפיוניק ירבאן

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully