וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מדורגת בהגרלת הפלייאוף, באר שבע תקבל את ווסטהאם או ויאריאל?

שלב הפלייאוף בקונפרנס ליג יוגרל בשלישי בצהריים, עוד לפני משחקי הסיבוב השלישי. הצהובים צריכים לחשוש מניס, אפשרות גם למפגש עם ליגיונרים

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

עוד לפני משחקיהן בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב והפועל באר שבע יגלו ביום שלישי (15:00 שעון ישראל) מי תחכה להן בשלב הפלייאוף של המפעל. הצהובים, שצריכים קודם כל לעבור את אריס סלוניקי, יהיו מדורגים לאור הניקוד הגבוה (24.5 - מקום שביעי במפעל כרגע, מה שאמור להבטיח גם מקום בדרג א' בהגרלת הבתים) ואילו מחזיקת הגביע שתפגוש ביום חמישי את לוגאנו, נותרה מרחק שתי קבוצות מהכניסה לשם (14 נקודות דירוג) ולכן לא תהיה מדורגת.

היתרון הזה מעניק למכבי תל אביב אפשרויות נוחות יותר בהגרלת הפלייאוף. מבין 16 היריבות הפוטנציאליות (לפני הצמצום), היא תוכל לקבל את ואדוץ מליכטנשטיין, לבסקי וצסק"א סופיה הבולגריות, שקנדיה מצפון מקדוניה, ויקינג הנורבגית, ויבורג הדנית או ספרטק טרנבה הסלובקית. ההגרלה הכי קשה תהיה ניס הצרפתית, שהיא היחידה פרט ליורגודן השבדית שבטוחה בשלב הפלייאוף ולא צריכה לעבור מוקדמות. יש אפשרות גם למפגש עם אנדרלכט של ליאור רפאלוב או וולפסברגר של תאי בריבו.

שחקני מכבי תל אביב, ניר ביטון, שרן ייני. דני מרון
מה מחכה להם בשלב הבא? ניר ביטון עם שרן ייני/דני מרון

עד שיתבצע הצמצום, גם להפועל באר שבע יש כרגע 16 יריבות אפשריות, רק שדרגת הקושי עולה. ויאריאל, ווסטהאם, פיורנטינה וקלן מתחילות משלב הפלייאוף ואליהן תצטרף גם המפסידות במפגשי הליגה האירופית בין פרטיזן של ביברס נאתכו לא.א.ק אתונה ובין סלובצקו לפנרבחצ'ה. איסטנבול בשאקשהיר שהדיחה את מכבי נתניה אמורה להיות שם (בהנחה שתעבור את בריידבליק) יחד עם המנצחות במשחקים של סלביה פראג, באזל, יאנג בויז, אלקמאר, מולדה, זוריה לוגנסק, אפואל ניקוסיה, סטיאווה וראפיד וינה.

מפגשי הפלייאוף ימשיכו את רצף הפעילות בימי חמישי: המשחק הראשון ב-18 באוגוסט והגומלין ב-25. למחרת, ביום שישי, תיערך הגרלת הבתים של הקונפרנס ליג, כאשר השלב עצמו ייצא לדרך ב-8 בספטמבר ויסתיים ב-3 בנובמבר, לפני היציאה לפגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully