וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טן האח: "רונאלדו לא ברמה של יתר הסגל, הוא צריך הרבה אימונים"

הכוכב הפורטוגלי ישותף מול ראיו וייקאנו, אך מאמנו מבהיר: "הוא פספס שבועות של אימונים, קשה להגיד באיזה כושר הוא". אריקסן זכה למחמאות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

לאחר ההפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד אמש (שבת), תערוך היום (18:00) מנצ'סטר יונייטד ניסוי כלים נוסף לקראת עונת 2022/23, כשתפגוש את ראיו וייקאנו. כריסטיאנו רונאלדו שלא נכלל אתמול בסגל אמור לקבל דקות הפעם, במבחן האחרון לפני פתיחת הליגה מול ברייטון, אולם אריק טן האח מבקש סבלנות עם הכוכב הפורטוגלי.

"כרגע קשה לי להגיד באיזה כושר הוא", הודה המנג'ר. "הוא לא באותה רמה של יתר הסגל, כי הוא פספס מספר שבועות של אימונים. הוא צריך משחקים, והוא צריך אימונים. הרבה".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
יש עוד עבודה. טן האח/רויטרס

על ההפסד אמש אמר ההולנדי: "חייבים לנצל הזדמנויות. אתלטיקו ייצרו פחות מצבים וכבשו שער אחד, אז אני לא מרוצה. אמרתי לשחקנים שזה לא מתקבל על הדעת, חייבים להיות חדים בשתי הרחבות. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק".

על כריסטיאן אריקסן, שעלה מהספסל בדקה ה-69, אמר המאמן: "ידענו למה הוא מסוגל. אני חושב שהוא יוכל לסדר לחלוצים שלנו הזדמנויות טובות, ומשם והלאה זה רק שאלה של סיומת".

בתקשורת האנגלית שיבחו את מעט הדקות של אריקסן, שזכה לציון 7 ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז". "קוסם בפעולה", נכתב עליו. "מיד השפיע על המשחק ונתן למאמן טעימה קטנה של האיכויות שלו". גם ב"דיילי מייל" התרשמו לטובה: "הוא סיפק 20 דקות מבטיחות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully