וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו צולם לראשונה מתאמן במדי מנצ'סטר יונייטד, טן האח: "ישותף מול ראיו"

על רקע הדיווחים על עזיבתו ומעבר אפשרי, הפורטוגלי תועד במנצ'סטר עם הסגל המשני. המנג'ר אישר שיקבל דקות במשחק ההכנה ביום ראשון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

לראשונה מאז שהודיע לקבוצה על רצונו לעזוב, כריסטיאנו רונאלדו צולם היום (שבת) במהלך אימון מנצ'סטר יונייטד עם מדי הקבוצה. על רקע הספקולציות על עתידו והדיווחים על ניסיונו למצוא קבוצה חדשה, כריסטיאנו העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה מתאמן במתחם קרינגטון.

הפורטוגלי בן ה-37 צולם ליד שחקני הסגל הרחב אמאד דיאלו, צ'ארלי סבאג' והניבל מייברי, והוסיף את הכיתוב "ממשיכים לעבוד". רונאלדו נותר באנגליה ולא נכלל בסגל 21 השחקנים של מנצ'סטר יונייטד שטסה למשחק הכנה באוסלו, שבו הפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד.

כריסטיאנו רונאלדו באימון מנצ'סטר יונייטד, לראשונה בקיץ 2022. טוויטר, Cristiano, אתר רשמי
כריסטיאנו רונאלדו באימון מנצ'סטר יונייטד, לראשונה בקיץ 2022/אתר רשמי, טוויטר, Cristiano

עם זאת, הוא צפוי לקחת חלק במשחק ההכנה האחרון של יונייטד, מול ראיו וייקאנו באולד טראפורד. "הוא ישחק מחר", אישר המנג'ר החדש אריק טאן האח. "כן, הוא יהיה בסגל. נראה כמה דקות הוא יוכל לשחק".

כידוע, רונאלדו הגיע השבוע לאימון עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש, והודיע להנהלה שהוא רוצה לעזוב. על פי הדיווחים מנדש אף הודיע להנהלה שיש לו הצעה מקבוצה, ושהוא דורש מהקבוצה לשחרר אותו בחינם. רונאלדו חזר ביום שלישי לאימונים, אחרי שהחמיץ את כל משחקי קדם העונה של הקבוצה ואת המסע לתאילנד ואוסטרליה.

עדיין לא ברור כיצד תיגמר הפרשה והיכן ישחק, כשבאנגליה טוענים שהוא עדיין מקווה למצוא קבוצה אחרת, אך כל עוד הוא ביונייטד "ימשיך להישאר מקצוען". בימים האחרונים הפורטוגלי ניסה להרגיע את הדיווחים עליו וביקש לא להאמין למה שנכתב עליו בתקשורת. עם זאת, באחד מעמודי האוהדים שלו הוא עצמו הגיב לתמונה שבה נראה הסגל כששמו נעדר ממנו, וכתב: "ביום ראשון, המלך משחק".

עוד בוואלה!

עם הסמכות הגדולה ביותר מאז הפרישה: פרגוסון חוזר למנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

עד עתה כידוע באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד וצ'לסי הבהירו שהן לא מעוניינות בשחקן. בימים האחרונים נאפולי (שכן תשחק בליגת האלופות) הוזכרה כאפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully