וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הסמכות הגדולה ביותר מאז הפרישה: פרגוסון חוזר למנצ'סטר יונייטד

המאמן האגדי שפרש ב-2013 ומאז סייע למועדון באופן סימבולי ישמש כעת כחלק מצוות ייעוץ שהרכיב המנכ"ל ריצ'רד ארנולד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

לפני תשע שנים נחתם עידן מפואר במנצ'סטר יונייטד, כאשר מנג'ר הקבוצה מאז 1986, סר אלכס פרגוסון האגדי, הודיע על פרישה. בכמעט עשור שחלף מאז יונייטד לא הצליחה להתאושש, לא היוותה פקטור אמיתי במאבק על האליפות ואיבדה את השליטה בעיר למנצ'סטר סיטי. כדי להחזיר עטרה ליושנה, השדים האדומים החליטו להחזיר את פרגוסון למועדון ולתת לו את הסמכות הגדולה והנרחבת ביותר שהייתה לו מאז הפרישה, כך על פי דיווח שהתפרסם ב"דיילי מייל" הבריטי.

פרגוסון ייעץ בשנים האחרונות למועדון, אך לא היה מדובר בתפקיד רשמי אלא במחווה סימבולית של המנכ"ל לשעבר אד וודוורד כלפי הסקוטי בן ה-80. מחליפו, ריצ'רד ארנולד, החליט לקחת את המעורבות של פרגוסון במועדון צעד אחד קדימה ולכלול אות בצוות ייעוץ חדש שכולל גם את המנכ"ל לשעבר דייויד גיל, הקפטן לשעבר בריאן רובסון ואת המנהל המקצועי הנוכחי ג'ון מורטו על מנת ללמוד מהניסיון שלהם בנושאים שונים.

כזכור, בשלישי האחרון הגיע פרגוסון למתחם האימונים של המועדון, ובמקרה זה התרחש ביום שבו כריסטיאנו רונאלדו חזר למתחם אחרי היעדרות ממושכת כדי להיפגש עם ראשי המועדון. עם זאת, במנצ'סטר יונייטד הדגישו לכל אורך הימים האחרונים כי מדובר בצירוף מקרים ושהפגישה עם פרגוסון נקבעה מראש. כעת התברר כי הפגישה בשלישי הייתה הראשונה מתוך סדרת ועידות של צוות הייעוץ החדש.

כידוע, פרגוסון היה בסכנת חיים ב-2018 כאשר אושפז בשל דימום מוחי, אך הצליח להשתקם וכעת הוא יוכל לשוב ולסייע למועדון איתו הוא כל כך מזוהה - הפעם בתפקיד רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully