וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון הובהל לבית החולים ועבר ניתוח חירום בשל דימום מוחי

אמבולנס נשלח ביום שישי לביתו של מאמן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, כך על פי השדים האדומים: "ההליך עבר טוב מאוד, הוא זקוק לזמן בטיפול נמרץ". עולם הכדורגל מחזיק אצבעות

סר אלכס פרגוסון. GettyImages
עולם הכדורגל מחזיק אצבעות. אלכס פרגוסון/GettyImages

אלכס פרגוסון, מאמן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, הובהל לבית החולים ועבר ניתוח חירום בשל דימום מוחי. על פי "טיימס", פרגוסון התלונן לאחרונה על מצבו הרפואי ואתמול בערב נשלח אמבולנס לביתו שבצ'שייר. ב"סקיי" נטען שהמאמן האגדי סובל מ"מחלה קשה", וינותח בהמשך הלילה.

מנצ'סטר יונייטד הוציאה הודעה רשמית בנושא, ובה נכתב כי אחד האנשים החשובים והאהובים בתולדות המועדון כבר נותח: "סר אלכס פרגוסון עבר ניתוח חירום בשל דימום מוחי. ההליך עבר טוב מאוד, אך הוא זקוק לזמן בטיפול נמרץ על מנת שהחלמתו תהיה אופטימלית. משפחתו מבקשת פרטיות כרגע. כולנו במנצ'סטר יונייטד שולחים איחולים החלמה מהירה".

עוד בנושא:

אנגליה: סאות'המפטון ספגה בדקה-96, ווסט ברומיץ' עדיין בחיים

בית החולים בו מאושפז אלכס פרגוסון. רויטרס
בית החולים בו מאושפז סר אלכס/רויטרס

מוקדם יותר הודיעה דונקסטר, הקבוצה אותה מנהל בנו של סר אלכס דארן פרגוסון, כי המאמן בן ה-46 החמיץ את משחקה האחרון של העונה, מול וויגאן, בשל "סיבות אישיות". "דארן ביקש פרטיות, נספק עדכונים בהמשך השבוע", כך על פי המדורגת 15 בליג 1.

פרגוסון (76), אחד המאמנים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי, הגיע למנצ'סטר יונייטד ב-1986 וקטף תואר אחר תואר. בסך הכל זכה ב-13 אליפויות פרמיירליג עם השדים האדומים בין 1993 ו-2013, בחמישה גביעים ובארבעה גביעי ליגה. את ליגת האלופות הניף פעמיים (1999 ו-2008), את גביע המחזיקות פעם אחת (1991) ואת הסופרקאפ האירופי פעם אחת (1991). ב-1998/99 הוליך את יונייטד לטרבל היסטורי, עם זכיה בפרמיירליג, בגביע ובליגת האלופות, אחרי גמר בלתי נשכח מול באיירן מינכן.

ב-8 במאי 2013 הודיע על פרישה מאימון, ומאז לא הצליחה למצוא מנצ'סטר יונייטד יורש ראוי. למעשה, מאז עזיבתו של סר אלכס, זכו השדים האדומים בשני תארים משמעותיים בלבד: הגביע האנגלי (2016) וגביע הליגה (2017).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עולם הכדורגל מחזיק אצבעות

הדיווח של סקיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully