וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון ספגה בדקה-96, ווסט ברומיץ' עדיין בחיים

דרמה אדירה בתחתית: טום דייויס קבע 1:1 עבור אברטון מול הסיינטס, שמקדימים את הקו האדום רק בהפרש שערים. הבאגיז הפתיעו עם 0:1 על טוטנהאם, סטוק סיטי ירדה עם הפסד 2:1 לפאלאס

שחקני ברייטון חוגגים. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני ברייטון מאושרים/רויטרס

המחזור ה-37 בפרמיירליג יצא לדרך אמש (שישי) עם תוצאה מפתיעה: ברייטון גברה 0:1 על מנצ'סטר יונייטד והבטיחה את הישארותה. לעומתה, סטוק סיטי ירדה רשמית אחרי עשור בעקבות הפסד ביתי 2:1 לקריסטל פאלאס. מי שעדיין שמרה על סיכוי תיאורטי להישארות היא ווסט ברומיץ', שגברה 0:1 על טוטנהאם וראתה את אברטון מחלצת 1:1 בדקה ה-96 מול סאות'המפטון ובכך מונעת ממנה לרדת הערב.

שחקן ברייטון פסקל גרוס חוגג. רויטרס
פסקל גרוס חוגג/רויטרס

ברייטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1

השדים האדומים כבר הבטיחו את המקום שלהם בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי שניצחו 1:2 דרמטי את ארסנל במחזור האחרון משער של מרואן פלאיני בדקה ה-90, וזה אולי גרם להם להגיע מעט מנופחים מדי למפגש עם השחפים, שידעו שניצחון יביא אותם אל רף 40 הנקודות. שער של פסקל גרוס בדקה ה-57 הימם את השדים האדומים שניסו להשוות אך לשווא. בירם כיאל נכנס במקום גרוס הדקה ה-84 ולקח חלק בניצחון היוקרתי שהעלה את ברייטון למקום ה-11 בטבלה עם 40 נקודות, שמונה נקודות יותר מסאות'המפטון שנמצאת במקום ה-18 ובשל שאר המשחקים בין קבוצות התחתית, הניצחון קבע כי ברייטון נשארה באופן רשמי ותשחק גם בעונה הבאה בפרמיירליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים עם ג'ייק ליברמור. רויטרס
ווסט ברומיץ' לא מוותרת/רויטרס

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 0:1

כנראה שלבאגיז יש תשע נשמות. שער של ג'ייק ליברמור (שגדל בטוטנהאם) בדקה ה-93 סידר להם ניצחון קטן-גדול, שדחה את הירידה שלה לליגת המשנה לפחות בשבוע נוסף. למרות הניצחון, המצב של ווסט ברום עדיין רע מאוד כיוון שהיא עם 31 נקודות, שתיים מתחת לקו האדום, כשנותר לה משחק אחד בלבד. מנגד, טוטנהאם נותרה עם חמש נקודות מעל צ'לסי החמישית לה גם משחק חסר. עם זאת, לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו נשארו שני משחקים ביתיים ונוחים מאוד עד לסיום העונה.

אריק פיטרס שחקן סטוק סיטי מאוכזב. רויטרס
ירידה כואבת. אריק פיטרס/רויטרס

סטוק סיטי - קריסטל פאלאס 2:1

עם 13 משחקים רצופים ללא ניצחון, פשוט אי אפשר לשרוד בפרמיירליג. סטוק סיטי השלימה עם גורלה וירדה רשמית לליגת המשנה אחרי עשור רצוף בחברת הקבוצות הגדולות של הממלכה. ג'רדאן שאקירי עוד העלה אותה ליתרון עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-43, אבל ג'יימס מקארת'ור השווה אחרי הכנה של רובן לופטוס צ'יק בדקה ה-68 ואת המהפך השלים פטריק ואן אנהולט אחרי טעות קשה בהגנה. הפער מחוף מבטחים עומד על שלוש נקודות, אך לאור העובדה שלסוונסי יש משחק השלמה מול סאות'המפטון ולפחות אחת מהן תיקח נקודות, הסיכוי של סטוק לשרוד אבד לחלוטין. פאלאס, שהשיגה נקודות ראשונות ושערים ראשונים רק במחזור השמיני, הבטיחה לעצמה עוד עונה בפרמיירליג.

ג'ק באטלנד שוער סטוק סיטי לאחר הירידה. רויטרס
ג'ק באטלנד לא יכול לעצור את הדמעות/רויטרס

אברטון - סאות'המפטון 1:1

איזה מפח נפש לסיינטס. ניית'ן רדמונד נגח בדקה ה-56 בין רגליו של ג'ורדן פיקפורד והעניק להם יתרון יקר, בדרך לניצחון ראשון בגודיסון פארק מאז 1997, אבל לא השיגו את השני, נותרו ב-10 שחקנים ובדקה השישית של תוספת הזמן הגיע העונש. מאיה יושידה הורחק בצהוב שני בדקה ה-85, אברטון לחצה כדי להשוות ובדקה ה-96 טום דייויס בעט כדור מ-17 מטרים שפגע בשחקן הגנה וחדר פנימה. שחקני סאות'המפטון נשכבו על הדשא המומים ולא האמינו שאיבדו שתי נקודות. כעת הם מעל הקו האדום, אבל עם 33 נקודות, בדיוק כמו סוונסי אצלה יתארחו ביום שלישי למשחק השלמה.

שחקני סאות'המפטון מרוסקים לאחר שספגו שער מול אברטון. רויטרס
נשברו לאחר שער השוויון. שחקני סאות'המפטון/רויטרס

בורנמות' - סוונסי 0:1

הברבורים לא ניצחו בחוץ מאז דצמבר ולא הצליחו לעשות את זה גם הפעם כששער של ריאן פרייז'ר אחרי בישול של אנדרו סרמן בדקה ה-37 עושה את ההבדל בין הקבוצות. לסוונסי נותרו עוד שני משחקים והיא בפער נקודה אחת בלבד מסאות'המפטון, לה יש עוד שלושה משחקים. המצב של הלבנים ממשיך להיות קשה.


ווטפורד - ניוקאסל 1:2
לווטפורד: רוברטו פריירה (2), אנדרה גריי (28), לניוקאסל: איוסה פרס (55)

לסטר סיטי - ווסטהאם 2:0
לווסטהאם: ז'ואאו מריו (34), מארק נובל (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully