וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סימן חיובי": כריסטיאנו רונאלדו הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:26

מלווה בסוכנו ז'ורז'ה מנדש, התייצב CR7 בקרינגטון ועתיד להיפגש עם אריק טן האח ולשוב לאימונים. ב"אתלטיק" טוענים: "נראה סביר מאוד שיישאר במועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הגיע היום (שלישי) למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד, מלווה בסוכנו ז'ורז'ה מנדש, כדי לדון בעתידו במועדון. CR7, שהחמיץ את מחנה האימונים של השדים האדומים בתאילנד ובאוסטרליה ובמקום זאת שהה בפורטוגל בשל סיבות אישיות, נחת אמש באנגליה, וכעת צפוי להיפגש עם אריק טן האח. עדיין לא ברור האם הכוכב בן ה-37 יצטרף לחבריו כבר באימון היום, אך הוא צפוי לעשות כך בימים הקרובים. אגב, אדם נוסף שנצפה במתחם קרינגטון הבוקר הוא לא אחר מאלכס פרגוסון.

לפי "סקיי", עמדתה של יונייטד נותרה כשם שהיתה: המועדון מוכן להקשיב להצעות על רונאלדו, אך המסר הפומבי שהשדים האדומים משדרים נותר זהה גם כן - הפורטוגלי אינו הוצב למכירה. ב"אתלטיק" טענו הבוקר כי חזרתו של הכוכב למתחם האימונים מהווה "סימן חיובי" עבור בכירי המועדון: "לפי מקורבים, נראה מאוד סביר שרונאלדו יישאר ביונייטד, אבל המצב עדיין לא ברור".

"האופציות של רונאלדו מתחילות להיגמר", ניתחה עיתונאית "סקיי" מליסה רדי. "כרגע, נראה שלא תהיה לו ברירה אלא להישאר. צ'לסי הרחיקה את עצמה ממנו, וכך גם באיירן מינכן, נאפולי וקבוצות בכירות אחרות. ההצעה מערב הסעודית אסטרונומית, אבל בסופו של דבר היא לא נותנת לכריסטיאנו את מה שהוא רוצה - מורשת. הוא רוצה להשיג עוד שיאים בליגת האלופות".

רדי הוסיפה וכתבה: "מנצ'סטר יונייטד כל הזמן היתה מאוד רגועה ונינוחה, היא מתעקשת שהוא לא למכירה ויישאר עד סוף חוזהו בקיץ הבא. רונאלדו שומר על כושר, כך שאין שום בעיות בנוגע למצבו הבריאותי לפני העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully