וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם רונאלדו יוביל את אתלטיקו ל-17 זכיות בצ'מפיונס, הוא פשוט לא רצוי"

השמועות שקושרות את הפורטוגלי לקולצ'ונרוס מעוררות סערה: "אפשר לסדר לו מקום ביציע". טן האח בניסיון אחרון לשכנעו להישאר, האם הוא יגיע לישראל למשחק מול יובנטוס (7 באוגוסט, 21:30, ספורט1)?

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

שאלת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה להעסיק את מנצ'סטר יונייטד, וגם את הקבוצות שמוזכרות כמועמדות לצרף אותו. אתמול (שני) נחת הכוכב הפורטוגלי במנצ'סטר, אחרי שהחמיץ את החלק הראשון של ההכנה לעונה. רונאלדו צפוי להתייצב הבוקר לאימון הקבוצה, על אף שהבהיר מספר פעמים שהוא מעוניין לעזוב. בספרד טוענים שמאמן יונייטד אריק טן האח מתכנן לערוך איתו שיחה אישית במהלכה ינסה לשכנע אותו להישאר בפעם האחרונה בהחלט.

אם זה לא יצלח, טוענים בספרד, לרונאלדו יהיו שלוש אופציות עיקריות: צ'לסי, באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד. האפשרות האחרונה, שנראית בעדיפות נמוכה כרגע, מתקבלת בספרד ברגשות מעורבים, כצפוי יש לומר, לאור עברו של הפורטוגלי בריאל מדריד.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. GLYN KIRK, GettyImages
התנגדות עזה במדריד. רונאלדו/GettyImages, GLYN KIRK

"גם את רונאלדו יוביל את אתלטיקו ל-17 זכיות בליגת האלופות, הוא פשוט לא רצוי. אם הוא מתעקש, אשמח לראות אותו מקבל מקום קבוע ביציעים של המטרופוליטנו. רק שלא ישחק בקבוצה, כי הוא רחוק מאוד מהימים בהם היה כוכב", הטיח הפרשן חואן לואיסקאנו ב"קאדנה סר", והסביר ש"אם אתלטיקו באמת תחתים את רונאלדו, אני מתכוון לבטל את המנוי השנתי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully