וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ינחת במנצ'סטר, ספק אם ישוב לאימוני יונייטד

הפורטוגלי יחזור לאנגליה וישוחח עם המאמן אריק טן האח. בסביבת השחקן טוענים כי ייתכן שיישאר אך המצב נותר לא ברור

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

התקשורת העולמית ממשיכה לעסוק בשאלת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. היום (שני) דיווחו באתלטיק כי הפורטוגלי ישוב לאנגליה על מנת לשוחח עם ראשי מנצ'סטר יונייטד בנוגע להמשך דרכו במועדון. CR7 עדיין לא התאמן תחת אריק טן האח ולא נטל חלק במסעות הקבוצה לתאילנד ואוסטרליה כחלק ממשחקי ההכנה טרום העונה מסיבות משפחתיות.

הכוכב בן ה-37 כבר הודיע לראשי המועדון כי ברצונו לעזוב ברגע שיגיעו הצעות מתאימות, כאשר עמדת השדים האדומים נותרה כי רונאלדו לא למכירה וצפוי להיות חלק חשוב מהסגל לעונה הבאה. על פי הדיווח טן האח והשחקן צפויים לשבת לשוחח בימים הקרובים. בסביבת השחקן טוענים שיש סיכוי סביר כי הוא יישאר, אך נראה כי הפורטוגלי בעצמו לא בטוח מה ברצונו לעשות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Catherine Ivill, GettyImages
ישוחח עם טן האח. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Catherine Ivill

שחקני מנצ'סטר יונייטד קיבלו יום מנוחה לאחר החזרה מהמסע לאוסטרליה, כאשר האימונים אמורים להתחדש מחר לקראת שני משחקי הכנה נוספים. כפי שזה נראה כריסטיאנו רונאלדו לא אמור ליטול חלק באימון בשלישי.

אריק טן האח נשאל מספר פעמים לגבי עתידו כריסטיאנו רונאלדו והגיב בכל פעם כי עמדת המועדון לגבי השחקן לא השתנתה וכי הוא לא למכירה. לרונאלדו כזכור יש עוד שנה בחוזהו עם השדים האדומים, אליהם שב בקיץ שעבר לקדנציה שנייה לאחר 12 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully