וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לז'סוס ב-0:6 של ארסנל על סביליה, אתלטיקו ניצחה את יונייטד

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 17:22

חלוץ הרכש כיכב בהצגה הביתית של התותחנים בגביע האמירויות, פליקס סידר לקולצ'ונרוס 0:1 במשחק ההכנה באוסלו, לפני ההגעה לישראל כדי לפגוש את יובנטוס (ראשון הבא, 21:30, ספורט1)

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:6 על סביליה בגביע האמירויות/ספורט1

שישה ימים לפני שהיא פותחת את עונת 2022/23 בפרמיירליג עם משחק חוץ מול קריסטל פאלאס, ארסנל שלחה עוד איתות ליריבות עם 0:6 מוחץ על סביליה בגביע האמירויות.

הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הספרדית, פשוט התפרקה בפתיחת המשחק בלונדון וספגה ארבעה שערים בין הדקות 10 ל-19. בוקאיו סאקה (10 בפנדל ו-19) וגבריאל ז'סוס (13 ו-15) התחלקו בכיבושים מול יאסין בונו וההגנה האומללה שלו, שאיבדה לאחרונה את ז'ול קונדה ודייגו קרלוס, כאשר חלוץ הרכש ממנצ'סטר סיטי השלים שלושער בדקה ה-77 בהופעת הבכורה לעיני הקהל הביתי. גם אולכסנדר זינצ'נקו שעשה מעבר זהה בקיץ, פתח בהרכב ושיחק לראשונה מול אוהדיו החדשים, כשאת השער האחרון הבקיע אדי אנקטייה המחליף אחרי מתפרצת של שניים על שוער ובישול (שני במשחק) של גבריאל מרטינלי.

גבריאל ז'סוס שחקן ארסנל חוגג שלושער. רויטרס
העלה את רף הציפיות. גבריאל ז'סוס/רויטרס

צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד ניצחה את מנצ'סטר יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

אתלטיקו מדריד ממשיכה במסע המשחקים שלה לפני ההגעה לישראל כדי לפגוש את יובנטוס באצטדיון בלומפילד (ראשון הבא, 21:30, ספורט1) והיום ניצחה 0:1 באוסלו את מנצ'סטר יונייטד. המגן הארגנטינאי נהואל מולינה ערך הופעת בכורה לאחר שנרכש ב-20 מיליון יורו מאודינזה, וז'ואאו פליקס שנכנס במקומו בדקה ה-59 התכבד בשער היחיד במשחק, אחרי מסירה של אלברו מוראטה וביצוע נאה בדקה ה-86. פרד הורחק אצל השדים האדומים בתוספת הזמן, כאשר כריסטיאן אריקסן ערך בכורה עם 21 דקות כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully