וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ חדש לתותחנים: גבריאל ז'סוס עבר ממנצ'סטר סיטי לארסנל

הברזילאי בן ה-25, שהבקיע 95 שערים בחמש עונות וחצי במדים התכולים, מגיע ללונדון בחוזה לחמש שנים אחרי שנרכש ב-45 מיליון ליש"ט

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

ארסנל אמנם תיעדר משלב הבתים של ליגת האלופות גם בעונה הבאה, אך את הצעד הראשון שלה במאבק המחודש על הטופ 4 היא כבר עשתה עם רכישתו של גבריאל ז'סוס, חלוץ מנצ'סטר סיטי בחמש וחצי השנים האחרונות.

הברזילאי בן ה-25 הבקיע 95 שערים במדי אלופת אנגליה, 13 מהם בעונה האחרונה, אך עם הגעתו של ארלינג הולאנד למועדון הוא הבין כי בכדי להיות שחקן הרכב הוא ייאלץ למצוא לעצמו יעד חדש. אחרי שמספר קבוצות ברחבי הפרמיירליג גילו עניין, ארסנל היא זו שניצחה במירוץ לאחר שרכשה אותו תמורת 45 מיליון ליש"ט והחתימה אותו על חוזה לחמש העונות הבאות.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
תותחן חדש. גבריאל ז'סוס/רויטרס

התותחנים מחזיקים בקישור התקפי צעיר ואיכותי שכולל את בוקאיו סאקה, אמיל סמית' רואו, מרטין אודגור וגבריאל מרטינלי, אך החוסר בשחקן איכותי בחוד היה ניכר בעונה החולפת. פייר אמריק אובמיאנג עבר בינואר לברצלונה, אלכסנדר לקאזט דעך ובעצמו חזר לליון הקיץ, כך שהקבוצה של מיקל ארטטה הייתה זקוקה לחיזוק בהתקפה.

ז'סוס ינסה כעת להצעיד את ארסנל בחזרה לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2016/17 - בין אם דרך הטופ 4 ובליגה ובין אם דרך זכייה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully