וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק זרים: מקצה השיפורים שמתכננת מכבי תל אביב

30.7.2022 / 15:15

תצוגת השיא של מכבי חיפה לצד הדלות בגומלין מול זירה, הובילו להפנמה שאם בקרית שלום לא ימהרו, הם לא יספיקו להדביק את רכבת האליפות. החלון להחזרת דסה ופרץ פתוח כי גם הם תקועים וקרובים כעת יותר מתמיד להחלטה על חזרה

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

חודש לסיום חלון ההעברות בליגות הבכירות במערב אירופה, אבל אלי דסה ודור פרץ עדיין לא מצאו לעצמם קבוצות חדשות. נכון שיש להם עוד זמן, אבל עצם זה שאנחנו בסוף חודש יולי ושניהם עדיין לא במקומות חדשים אחרי מחנות אימונים והכנה לעונה, מלמד שהם לא אמורים לנגן כינור ראשון גם אם ימצאו את הקבוצות שירצו אותם.

לעומת זאת, במכבי תל אביב השניים מאוד מבוקשים. הם יודעים זאת וכבר פחות נחושים להישאר באירופה, כך מעידים בסביבה שלהם. השאלה, כמו בהרבה תחומים בחיים, היא השאלה הכספית. דסה ופרץ מוכנים לוותר על החלום שלהם להמשיך באירופה, אבל הם רוצים להיות מתוגמלים על כך. שני שחקני נבחרת ישראל, שיכולים לשנות את פני מכבי תל אביב, לא יבואו אם לא יקבלו את הסכומים שהם רוצים ועל כך יוכרע עתידם.

שחקני מכבי תל אביב, דור פרץ, אלי דסה. ברני ארדוב
כבר פחות נחושים להישאר באירופה. דור פרץ עם אלי דסה במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מדברים בסוף השבוע כבר בצורה אחרת. שני אלמנטים עיקריים הובילו לכך: ההופעה הנהדרת של מכבי חיפה ביום רביעי באתונה מול אולימפיאקוס והיכולת הדלה כל כך של מכבי תל אביב עצמה מול זירה שלשום בבלומפילד. שני האירועים הובילו להפנמה שמה שיש כרגע לא מספיק וגם אם יוחתם בלם זר, זה לא יעשה את השינוי הגדול. נכון שערן זהבי עוד לא בקבוצה, ניר ביטון רק עכשיו חוזר ודן גלזר יהיה כרגיל הקשר האחורי הטוב ביותר של ולאדן איביץ', אולם גם ביחד עם השלישייה הזו, מכבי תל אביב צריכה עוד כוחות אש כדי לחזור ולהתחרות על האליפות.

יותר מתמיד, בקרית שלום מסכימים שאיביץ' קיבל קבוצה שלא זכתה בשום תואר בעונה שעברה. במקביל, מכבי חיפה עוד התחזקה וגם הפועל באר שבע שמרה על כוחה ואף העמיקה את הסגל, במיוחד עם צירוף תומר חמד ואסטריט סלמאני.

ספק אם מהלכים יקרו עד המפגש הראשון מול אריס סלוניקי כבר ביום חמישי, אבל עד שהעונה תיפתח כאן בארץ אמורה מכבי תל אביב ללבוש צורה אחרת. מיטש גולדהאר הוכיח בעבר שבכל פעם שהיה מי שניסה להספיד אותו, הוא קם מחדש ועשה מהלכים שוברי שוויון. אל רכישת ג'ורג'ה יובאנוביץ' לפני כחצי שנה התווספו הקאמבקים של איביץ' וזהבי, אבל הצהובים מבינים שזה כנראה לא מספיק. כדי להוריד למכבי חיפה את הכתר מהראש, צריך עוד כלים ולשם הולכת מכבי תל אביב בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully