וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהיה אישי": השחקן החם של אריס סלוניקי רוצה לסגור חשבון עם איביץ'

אנדרה גריי ספג ממאמן מכבי תל אביב ביקורת פומבית כששיחק תחתיו בווטפורד. עכשיו הוא מגיע למפגש הכפול בכושר שיא כדי להדיח אותו

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

למפגש הכפול עם אריס סלוניקי יהיה ערך סנטימנטלי לולאדן איביץ', שלבש את מדי הקבוצה בתור שחקן והתעמת איתה פעמים רבות כשחקן וכמאמן פאוק סלוניקי. אבל הדרבי הפרטי של מאמן מכבי תל אביב יכלול גם מפגש עם שחקן ספציפי שיגיע עם רעב מיוחד מולו: אנדרה גריי.

החלוץ הג'מייקני מכיר היטב את הסרבי הקשוח, תחתיו שיחק בווטפורד. מערכת היחסים בינו לבין איביץ' בזמנו לא הייתה משובחת, וגריי כבש תחתיו שער בודד בשמונה הופעות. היחסים עלו על שרטון בדצמבר 2020, לאחר שגריי אירח בביתו מסיבה רבת משתתפים בניגוד להוראות הקורונה. איביץ' רתח, ביקר את גריי פומבית ולאחר מכן סיפסל אותו.

ולאדן איביץ' מול אנדרה גריי. דני מרון, Gettyimages, מערכת וואלה!
מערכת היחסים עלתה על שרטון. איביץ' וגריי/מערכת וואלה!, דני מרון, Gettyimages

כעת הדרכים של השניים מצטלבות בשנית, וגריי בוודאי ישמח להדיח את איביץ' ולגרום לו למפח נפש נוסף במפעלים האירופיים. על פניו, הוא נראה ערוך ומוכן לאתגר: אחרי שחתם ביולי בשורות אריס סלוניקי ויצא מגבולות בריטניה לראשונה בקריירה, הוא פתח את הקדנציה בסערה. בשני המשחקים נגד גומל בסיבוב הקודם של מוקדמות הקונפרנס ליג הוא כבש ארבעה שערים, כולל שני צמדים.

"זה הולך להיות אישי ביניהם", ציינו היום בתקשורת היוונית. לפחות מהצד של גריי, זה עשוי להיות נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully