וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכננת זעזוע בזרים. איביץ': "אף אחד לא מוגן"

29.7.2022 / 6:10

התצוגה החלשה מול זירה תאיץ את מתיחת הפנים בקאדר הזר: פריצה, קובאס וז'ראלדש עשויים לעזוב כדי לפנות מקום לשחקנים אחרים, בקבוצה לא יסתפקו בחיזוק רק בעמדת הבלם ולא ימשיכו לחכות לדסה. המאמן גער בשחקנים ושלח מסר: "גם מי שחתום לא חסין"

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב תעבור מתיחת פנים בחודש הקרוב ותתייצב לפתיחת ליגת העל בסגל טוב יותר מזה שהיה לה אמש (חמישי) בתיקו 0:0 מול זירה מאזרבייג'אן. בקבוצה לא היו צריכים את היכולת החלשה אמש בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, אבל התצוגה הרעה רק חידדה את הצורך בשחרור שחקנים ובצירוף אחרים במקומם. ההתמקדות תהיה בהחלפת שחקנים זרים ובמועדון לא יסתפקו רק בצירוף בלם. מאחר שיש לקבוצה כבר מכסה מלאה של זרים, לא יהיה מנוס משחרור שחקנים כאשר מי שאמורים לעזוב הם סטיפה פריצה, ברנדלי קובאס ואנדרה ז'ראלדש. לא בטוח שכל השלושה יעזבו לבסוף כי זה תלוי בהבאת שחקנים אחרים, אבל אם המועדון יצליח לשכנע ולסגור עם שחקנים זרים איכותיים, כל השלושה יהיו ברי החלפה.

גם מקומם של שחקנים ישראלים שחתומים כעת בקבוצה, לא מובטח לעונה הבאה. כפי שמכבי תל אביב הודיעה לאוסמה חלאיילה שהוא מתבקש לעזוב לקבוצה אחרת, כך גם עשויים שחקנים אחרים לקבל הודעה דומה.

עיקר תשומת הלב בשבועות האחרונים היה ממוקד במציאת בלם, אבל חמישה מועמדים שקיבלו הצעות כספיות, העדיפו לחתום בליגות אותם הם מחשיבים לטובות יותר אפילו שזה התבטא בכך שהם זכו לחוזים נמוכים יותר. כעת יתרחבו החיפושים למציאת שחקן כנף מהיר שיידע לרוץ לשטח ולא רק ירצה לקבל את הכדור לרגל כמו קובאס וכן למגן ימני טוב מז'ראלדש. בקבוצה כבר מאסו בהמתנה לאלי דסה ולא מתכוונים עוד לקוות שהוא יסכים לחזור. במידה שמכבי תל אביב תצליח לשים את ידה על מגן ימני זר טוב יותר מז'ראלדש, הוא יתבקש לעזוב.

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם הוא על הכוונת. קובאס/אריאל שלום

התיקו המאופס סיים את צמד המפגשים מול האזרים שהוכרע כבר במשחק הראשון בבאקו. הניצחון המוחץ באזרבייג'אן הספיק, אבל ולאדן איביץ' עדיין ציפה לראות משחקניו כדורגל אחר ובעיקר הפריעו לו שני דברים. הראשון, שהשחקנים שיחקו בחוסר ביטחון והשני שהם לא הגיעו מספיק מוכנים ורציניים למשחק. בהפסקת המשחק גער איביץ' בשחקנים ואמר בין היתר: "אני לא מבין ממה אתם חוששים? אנחנו בבית שלנו, עם הקהל הביתי שלנו אחרי ניצחון בחוץ. ממה יש לנו לחשוש ולמה אנחנו לא משחקים בביטחון גבוה יותר? תניעו את הכדור בשקט".

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק היה איביץ' מאוד פתוח לשאלות והתייחס תחילה לעבודה שיש לו כדי לשפר את הקבוצה. "ידעתי לפני שהגעתי למכבי שיש לי הרבה עבודה. מכבי סיימה את העונה שעברה במקום השלישי, ללא שום תואר. החליפו כאן מאמן לא כי היה כאן הכל טוב ופנטסטי. אם הכל היה טוב, לא היו מביאים אותי. אם הכל היה טוב, המאמן הקודם היה נשאר. אני לא יכול להיות מרוצה ממה שאני רואה וכבר בבאקו אמרתי שלא הייתי מרוצה למרות שניצחנו 0:3".

איביץ' הוסיף: "פחדנו מהמשחק וכשאתה פוחד מהמשחק, אתה לא יכול לשחק כדורגל. אין לנו הרבה זמן וכבר במשחק הבא מול אריס, תהיה לנו התמודדות יותר גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מסר חד וברור לשחקנים: תתעוררו. איביץ'/דני מרון

איביץ' היה מאוד ברור כשאמר: "לא מעניין אותי מי נמצא כאן שנתיים, שלוש או ארבע. כולם צריכים להראות שהם רוצים להיות במכבי תל אביב ולהילחם על מקומם. גם מי שיש לו חוזה אינו מוגן. אפילו אם יש לו חוזה לעוד שנתיים. זה לא משנה לנו. מי שלא מתאים, יוחלף".

איביץ' מצא נקודת אור אחת כשאמר: "זה המשחק השלישי בו לא ספגנו שער ואם אני רוצה למצוא משהו חיובי, אז אני שם את האצבע על זה. אבל אני רוצה לראות מנטליות אחרת. גם בבאקו לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל הייתה לנו מנטליות אחרת ובאנו למשחק במלוא הרצינות".

על מכבי חיפה שניצחה את אולימפיאקוס ונראית מצוין, אמר איביץ': "מכבי חיפה לקחה אליפויות בשנתיים האחרונות. הם בנו קבוצה טובה יותר הקיץ והצליחו להשלים את הסגל בזמן. אני לא רוצה להשוות בינינו, אבל הם נשארו עם אותו מאמן, הם בכושר מצוין. אנחנו צריכים להתקדם כדי להדביק את הפער. הקבוצה שלי צריכה להשתדרג בכל פרמטר במשחק".

ניר ביטון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מעודד אחרי הבכורה, למרות הכל. ניר ביטון/דני מרון

ניר ביטון שעלה אתמול כמחליף על הדשא בבכורה בקבוצה, ניסה קצת להרגיע בסיום כשאמר: "אני חושב שכולם קצת צריכים להירגע עם הביקורות. בסלטיק בעונה שעברה פתחנו עם שלושה הפסדים משישה משחקים ובסוף לקחנו את האליפות מול הקבוצה שהייתה בכושר מצוין בעונה שעברה והגיעה לגמר הליגה האירופית (גלזגו ריינג'רס). צריך סבלנות. יש פה שחקנים חדשים ומאמן חדש. יהיה בסדר. בעזרת השם תהיה לנו עונה טובה ונקווה לשמוח בסוף העונה".

* עוד במכבי תל אביב: קבוצת נערים א' (עד גיל 17) של המועדון יצאה לגרמניה ותשתתף בטורניר לזכרו של וולטר בנסמן לצד קבוצות בכירות ביבשת. הצהובים יפגשו היום את באיירן מינכן וצ'לסי ומחר ישחקו נגד נירנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully