וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד סיכמו, אבל אוסמה חלאיילה עדיין לא

20.7.2022 / 10:30

המועדונים סגרו על השאלת החלוץ לעונה הקרובה ללא אופציית רכישה, אלא שעדיין ישנם פערים גדולים בינו לבין קבוצתו של רן בן שמעון

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

התפתחות בעסקת אוסמה חלאיילה למ.ס. אשדוד, אף שהיא עדיין רחוקה מלהיחתם. מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד סיכמו ביניהן על השאלת החלוץ לעונה אחת, אבל בין השחקן לבין אשדוד יש עדיין פערים גדולים שהוגדרו הבוקר (רביעי) על ידי גורם באשדוד כבלתי ניתנים לגישור.

בימים האחרונים קיימו שתי הקבוצות לא מעט שיחות בעניינו של חלאיילה ואחרי שהיו מחלוקות בין השתיים, הן סגרו על מעברו של חלאילה לעונה אחת בהשאלה. כזכור, תחילה סירבה אשדוד לתנאים שהציבו במכבי תל אביב לעסקה ובראשם קנס לאשדוד אם השחקן לא ישותף ב 60 אחוז מהמשחקים, אך כאמור הצליחו בקבוצות לסכם בימים האחרונים את העסקה וכעת ממתינים שחלאיילה יסגור את תנאיו הכספיים באשדוד.

אוסמה חלאיילה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב בעיר הנמל? אוסמה חלאיילה/ברני ארדוב

במ.ס. אשדוד היו בטוחים שחלאיילה יקבל את ההצעה הכספית שהוגשה לו, מאחר שהוא הביע רצון גדול בפני חברו חמודי כנעאן להצטרף אליו לאשדוד ולשחק איתו יחד. לחלאיילה חוזה במכבי תל אביב ושכרו הבסיסי מובטח, אך לשחקן כבר הובהר שהוא לא יהיה חלק מהרוטציה בעונה הבאה בשל ריבוי החלוצים שעומדים לרשותו של ולאדן איביץ'.

באשדוד רוצים את חלאיילה אחרי שבעונה שעברה סבלו מבעיה בחוד, אבל לא מתכוונים לחרוג מהמסגרת התקציבית שהעמידו לטובת העסקה מאחר שאין להם אופק מול השחקן שישוב בתום העונה למכבי תל אביב ללא אפשרות מצד מ.ס. אשדוד לרכוש את כרטיסו. יחד עם זאת, הצדדים רוצים בעסקה - כולל מכבי תל אביב שמעריכה את רן בן שמעון ולכן עשויה להיות התפתחות בימים הקרובים אחרי שבין המועדונים נסגרו תנאי השאלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully