וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשו המגעים: חלאיילה עשוי להמריא עם מ.ס. אשדוד לסלובניה

13.7.2022 / 18:11

מכבי תל אביב חזרה לדון עם הקבוצה הדרומית בהשאלה אפשרית של החלוץ, כשבין הצדדים עוד קיים פער בנוגע לקנס למקרה שהוא לא ישותף ב-60% מהמשחקים. חכמון ובילו כבשו במשחק ההכנה נגד הפועל רמת גן

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד חידשו את המגעים בנוגע להשאלה אפשרית של אוסמה חלאילה לקבוצה מהדרום, והחלוץ עשוי להמריא יחד עם שאר שחקני הסגל של רן בן שמעון למחנה האימונים בסלובניה מחר (חמישי).

סלע המחלוקת הוא עדיין אותו סעיף לפיו אשדוד תיקנס במקרה שחלאיילה לא ישותף לפחות ב-60 אחוזים ממשחקיה, אולם בשעות האחרונות נעשים ניסיונות להתגבר על העניין על מנת שהשחקן יעבור לעיר הנמל.

אוסמה חלאיילה שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
מעבר לאשדוד שוב על הפרק. אוסמה חלאיילה/אריאל שלום

החלוץ בן ה-24 חתום על חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב בשכר של 170 אלף דולר נטו, כאשר מדובר בסכום גבוה עבור מרבית הקבוצות בליגה, אולם מאחר שהצהובים כבר העבירו לו שכר על חודשים יוני ויולי, השכר שתצטרך לשלם הקבוצה שתקלוט אותו יהיה נמוך יותר. חלאיילה מבוקש גם במכבי בני ריינה ומכבי תל אביב לא תבקש דמי השאלה עבור חלאיילה, אך מתעקשת על הסעיף הנ"ל לאור היותו הישראלי הבכיר ביותר שמיועד להשאלה בעונה הקרובה. בעונה האחרונה ערך חלאיילה 28 הופעות בכל המסגרות, ובהן כבש חמישה שערים לצד בישול אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עוז בילו, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
החמיץ פנדל, וכבש מהריבאונד. בילו/לירון מולדובן

מי שבוודאות יהיה חלק מסגל מ.ס. אשדוד בעונה הבאה הוא הקשר נאור סבג, שהיום חתם לעונה נוספת באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. סבג גם פתח הערב בהרכב הקבוצה במשחק ההכנה האחרון שלה לפני היציאה למחנה האימונים, בו היא גברה 1:2 על הפועל רמת גן מהליגה הלאומית.

שקד חכמון נגח לרשת את השער הראשון במשחק לאחר בישול של מוטי ברשצקי והשער השני הגיע לאחר שעוז בילו הוכשל ברחבה, ניגש לבעוט את הפנדל והחמיץ אותו, אבל היה הראשון להגיע לכדור החוזר ומקרוב קבע 0:2. יואב ליברוס צימק לקראת הסיום.

ההרכב הפותח של מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני, דויד קופרמן, גיל כהן, נאור סבג, חמודי כנעאן, לוקאס סלינאס ואבנעזר ממאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully