וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הוצאנו הודעה ברורה בעניין מיכה". יחזקאל קילל אחרי החילוף

המאמן סירב להתייחס לסערה סביב הקשר, החלוץ לא אהב את הוצאתו בדקה ה-52 במהלך ה-0:1 על דינמו מינסק. מחזיקת הגביע תצא לשוויץ בחמישי הבא כדי לפגוש קבוצה במשבר

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע השלימה הערב (חמישי) ניצחון כפול על דינמו מינסק, כאשר רותם חטואל המחליף שוב כבש (85) וסידר 0:1 ב"משחק החוץ" בטרנר השומם, אחרי ה-1:2 הביתי בשבוע שעבר. זה היה השער היחיד של קבוצה ישראלית הערב וכעת מחזיקת הגביע יכולה להיערך ליריבה הבאה שלה - לוגאנו. המשחק הראשון ייערך בשוויץ בחמישי הבא והגומלין יהיה בחלוף שבוע בטרנר.

על הדשא היה רגוע, אבל מחוצה לו הרבה פחות. במהלך המשחק פרסם המועדון תגובה ראשונה בנוגע לחשיפות החדשות בפרשת הכדורגלנים והקטינות, בה מעורב דור מיכה. "לאור הפרסומים האחרונים בעניינו של דור מיכה ולאחר שהדברים שפורסמו הוכחשו באופן מוחלט וגורף על ידי השחקן עצמו, המועדון פנה הן לשחקן והן לעורך דינו על מנת לקבל הבהרות נוספות", נכתב בהודעה שיצאה בזמן שמיכה נמצא בהרכב מול דינמו מינסק. "כזכור, הפועל באר שבע החתימה את השחקן רק אחרי שמערכת המשפט סגרה את תיק החקירה כנגדו מחוסר אשמה. ככל שהמשטרה תחליט שיש מקום לחקירה נוספת, המועדון יפעל בהתאם לממצאים ולהחלטות של מערכת אכיפת החוק".

שגיב יחזקאל לא אהב את הוצאתו מהמגרש בדקה ה-52 וירד לספסל כשהוא מקלל ומפנה תלונות וצעקות לעבר הספסל.

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה. אודי ציטיאט
ההודעה יצאה בזמן שהוא על המגרש. דור מיכה/אודי ציטיאט

המאמן אליניב ברדה דיבר בסיום המשחק: "לפני המשחק היה לנו המון מה להפסיד. כשאתה מגיע עם הובלה כשאתה חושב שהיית צריך לנצח יותר במשחק הקודם במשחק בלי אוהדים זה לא קל. נשב נראה את הוידאו, עכשיו קשה להסביר מה קרה. זה היה משחק מוקש, מלכודת. עברנו אותו בצורה די חלקה, גלזר לא נגע בכדור היום - אבל אנחנו צריכים להשתפר".

על רותם חטואל: "הוא עובד קשה ולומד מהטעויות שלו. צריך גם קצת מזל לפעמים ושהכדור ייפול לך כמו שצריך". על מקרה דור מיכה: "המועדון הוציא הודעה ברורה מאוד ואין לי מה להוסיף".

מיגל ויטור: "התחלנו את המשחק רע מאוד, לא הצלחנו לשלוט כמו שרצינו, היינו קצת לחוצים ואנחנו לא רגילים לרדוף אחרי הכדור. במחצית תיקנו קצת דברים, היינו קצת יותר טובים במחצית השנייה, 20 הדקות האחרונות היו טובות. זו רק תחילת העונה ועדיין צריך לשפר הרבה דברים, אני מקווה שנמשיך להשתפר. אף פעם לא כיף לשחק מול אצטדיון ריק. דינמו מינסק קבוצה טובה, אנשים מזלזלים בהם, אבל הסיבוב הבא יהיה קשה יותר. נגיע מוכנים יותר למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. אודי ציטיאט
לא הסכים להוסיף בעניין מיכה. ברדה/אודי ציטיאט

הכירו את היריבה הבאה: לוגאנו

לוגאנו, בה שיחק לפני שש שנים אופיר מזרחי, סיימה בעונה שעברה במקום הרביעי בליגה השוויצרית וזכתה בגביע - התואר הראשון שלה אחרי 29 שנים, שהגיע אחרי שהמועדון נרכש על ידי המיליארדר האמריקני ג'ו מנסואטו (הבעלים של שיקגו פייר). שחקן העבר של לוגאנו, מאתיה קרוצ'י-טורטי, החליף את אבל בראגה בספטמבר אשתקד והוא זה שחתום על ההישג שהחזיר את הקבוצה לאירופה אחרי שלוש שנות היעדרות.

את הליגה החלה לוגאנו עם שני הפסדים (3:2 בבית לסיון ו-2:1 בציריך מול גראסהופרס), מהם נעדר הכוכב הגדול איגנסיו אליסדה הארגנטינאי שהגיע משיקגו פייר בינואר וסובל מפציעה. הקפטן הוא האורוגוואי הוותיק ג'ונתן סבאטיני ובסגל נמצאים גם זרים מניגריה, אלג'יריה, סלובניה, בוסניה, חוף השנהב וברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully