וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה את דינמו מינסק ועלתה שלב בקונפרנס ליג

הדרומיים הציגו יכולת לא טובה, אך נהנו מטעות קשה של שוער היריבה בדרך ל-0:1 על הבלארוסים בגומלין ו-1:3 בסיכום שני המשחקים. רותם חטואל כבש (85), שגיב יחזקאל מחה כשהוחלף. 90 דקות לדור מיכה

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע השלימה הערב (חמישי) את העבודה ועלתה לשלב המוקדמות הבא בקונפרנס ליג לאחר ניצחון 0:1 על דינמו מינסק במשחק הגומלין ו-1:3 בסיכום שני המפגשים. השחקנים של אליניב ברדה הציגו יכולת לא משכנעת לאורך 90 הדקות במשחק החוץ שנערך בטרנר בעקבות מעורבותה של בלארוס במלחמה שמתחוללת באוקראינה.

יוג'ין אנסה, תומר חמד ושגיב יחזקאל יכלו לכבוש במחצית הראשונה ובפתיחת המחצית השנייה, אך לא היו מרוכזים וגם נתקלו בשוער היריבה איגור חאטקביץ' ששמר על משחק נקי מטעויות - לפחות עד הדקה ה-85. חמש דקות לסיום שמט שוער דינמו כדור פשוט שהוגבה לרחבה, ולמרות שהניסיון הראשון נהדף, רותם חטואל הצליח לנצל את הטעות ולנגוח פנימה את שער היתרון של הדרומיים, ששמרו עליו עד הסיום בדרך למפגש עם לוגאנו השוויצרית בשלב הבא.

דור מיכה פתח בהרכב והשלים 90 דקות בצל התחקיר והסערה סביבו. שגיב יחזקאל פתח גם הוא והוחלף בדקה ה-52 על ידי כובש השער חטואל, והגיב בעצבים כלפי המאמן אליניב ברדה כשירד לספסל.

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, דוד קלטינס (מריאנו באריירו, 52), אנדרה מרטינס (שי אליאס, 81), דור מיכה, יוג'ין אנסה (תומר יוספי, 81), שגיב יחזקאל (רותם חטואל, 52), תומר חמד (אסטריט סלמאני, 65).

הרכב דינמו מינסק: איגור חאטקביץ', רומן בגונוב, מקסים שבצוב, אלכסנדר סצ'יבקו, אלכסיי ואקוליץ', מיכאיל קוזלוב, דניס גרצ'יחו, ארטם ביקוב, ולדיסלב לוז'קין, דושאן באקיץ', ארטם קונטסבוי.

רותם חטואל, שחקן הפועל באר שבע חוגג. אודי ציטיאט
כבש גם במשחק הראשון וגם בגומלין. חטואל/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

דקה 8: ארטם קונטסבוי התקדם ובעט מחוץ לרחבה כדור, עומרי גלזר השתטח וקלט.

דקה 15: תומר חמד נגח כדור לעברו של יוג'ין אנסה, שמתוך הרחבה שחרר בעיטה שעלתה גבוה מעל המסגרת לאחר שהופעל עליו לחץ.

דקה 36: שגיב יחזקאל בעט ממרחק של כ-20 מטר מהשער חאטקביץ' שמר על ערנות בשער היריבה והדף.

דקה 55: הגנת דינמו לא הצליחה להרחיק כדור פשוט, ותומר חמד היה שם כדי לנצל זאת אך הבעיטה שלו נהדפה בצורה נהדרת על ידי חאטקביץ'.

דקה 62: מריאנו באריירו עלה גבוה לכדור שהוגבה על ידי הלדר לופס, אך הנגיחה שלו עלתה מעל המסגרת.

דקה 85: גול! 0:1 להפועל באר שבע. טעות קשה של שוער דינמו חאטקביץ', ששמט כדור פשוט וראה את רותם חטואל נוגח בסופו של דבר פנימה את שער היתרון של באר שבע, וקובע 1:3 לזכותה בסיכום שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully