וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה הגיב: "מעולם לא נגעתי בשום סם, האובססיה נמשכת"

28.7.2022 / 15:10

שחקן הפועל באר שבע התייחס לחשיפת ההתכתבויות: "הכתבה באה להכפיש ולרמוס צד בסיפור תוך התעלמות מהעובדות, האובססיה לא פסחה גם בשבוע בו הפכתי לאב. ניסיון העברת ההכרעה לבית משפט שדה היא נטל כבד שאיתו אני ומשפחתי נאלצים להתמודד"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

שנתיים אחרי שפרשת הקטינות בה היו מעורבים עומר אצילי ודור מיכה עלתה לתודעה, כתב "חדשות 13" אלמוג בוקר פרסם אמש (רביעי) התכתבויות חמורות בין הכדורגלנים. בתגובה לתחקיר של בוקר, שחקנה של הפועל באר שבע הגיב בחשבון האינסטגרם ובין היתר טען לסילוף.

"כבר יותר משנתיים שאני שותק ומנסה להישאר מתחת לרדאר בכדי לשמור על השפיות שלי ושל משפחתי ועל כבודן ונפשן של המתלוננות. התנצלתי כבר ולקחתי את האחריות על מעשיי, אך לצערי האובססיה לנושא לא פסחה גם בשבוע המאושר ביותר שבו הפכתי לאבא לראשונה בחיי".

"הכתבה המדוברת הינה מסולפת וכל כך מגמתית שבאה להכפיש ולרמוס צד אחד בסיפור, תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות ולעובדות הקיימות, עם שימוש בהודעות לא אותנטיות ודברים שלא היו ולא נבראו מעולם".

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

"לא אכנס לפרטים מפאת כבוד למעורבים, אבל חשוב לי להבהיר כאן שמעולם בכל שנותיי לא נגעתי בשום סם כלשהו כפי שמנסים לתאר בכתבה. אלו שמכירים אותי יודעים זאת היטב. מיטב החוקרים של המשטרה והפרקליטות חקרו בייסודיות כל פרט ופרט תחת אווירה ציבורית מאוד טעונה ולחץ תקשורתי כבד, ולבסוף ראו לנכון לסגור את התיק מחוסר אשמה. אני רוצה להדגיש זאת שוב - התיק נסגר מחוסר אשמה".

"הניסיון האובססיבי להעביר את ההכרעה אל בית משפט שדה ולאפשר לכל בריוני המקדלת לפזר רוע ולהרוס את תדמיתי הוא נטל כבד שאיתו אני ובני משפחתי נאלצים להתמודד. אני מקווה שכל מי שידם קלה על המקשים ינשמו לרגע ויעצרו לחשוב לפני שהם מגיבים ומפזרים דברי שנאה ורוע".

"לסיום אני רוצה להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע ולעומדת בראשונה אלונה ברקת על כך שהם נאלצים להתמודד עם הרעל התקשורתי סביבי בעקבות דברים שקרו בעבר ושעליהם כבר לקחתי אחריות ושהיום אני במקום אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • דור מיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully