וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנבחרת קיבלה מכה אנושה, לא יודע מתי המגזר הערבי יתחבר שוב"

עבאס סואן התראיין ב-103FM על החלטת דאבור לפרוש מהנבחרת: "ישראל נפגעה מקצועית ותדמיתית, היא לא תגיע לשום מקום בלי שחקנים מהמגזר - והם לא ירגישו אותו דבר עכשיו, זה עולם אחר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

החלטתו של מונס דאבור לפרוש מנבחרת ישראל ממשיכה לעורר הדים. יממה אחרי שחברו ושותפו העסקי ויסאם ח'ליליה סיפר שדאבור "יחשוף הודעות שמוכיחות שבכירים בנבחרת פנו לתקשורת כדי להוביל קמפיין נגדו" וש"שריקות הבוז הן סיבה שולית להחלטתו", בתכנית הספורט של 103FM שוחחו אמש (רביעי) עם שחקן העבר עבאס סואן, מי שהיה אחד הכדורגלנים הדומיננטיים במגזר הערבי ולזכותו גם 12 הופעות בנבחרת ישראל.

כשנשאל סואן על ידי רון קופמן על פרישתו של דאבור מהנבחרת, אמר סואן: "יש כאלה שקשקשו ועשו עליו עליהום כדי שהוא יהיה בחוץ, ועכשיו הוא בחוץ. האוהדים של הנבחרת והנבחרת עצמה הפסידו. הנבחרת נפגעה בצד המקצועי וגם מבחינה תדמיתית במגזר הערבי. הנבחרת קיבלה מכה אנושה ואני לא יודע מתי היא תתאושש ומתי הקהל מהמגזר הערבי יתחבר אליה שוב. זה הרס טוטאלי לנבחרת ישראל".

שחקן נבחרת הוותיקים של ישראל עבאס סואן. יוסי ציפקיס
"הרס טוטאלי לנבחרת ישראל". עבאס סואן במדי הנבחרת במשחק ותיקים/יוסי ציפקיס

על כך שישנם מספר שחקנים מהמגזר הערבי שמשחקת באופן קבוע בנבחרת: "עם כל הכבוד לכולם, אתם תראו בחודשים הקרובים שמה שקרה עם מונס פגע".

עוד אמר סואן על החלטתו של דאבור: "אתה לא יכול לשחק כדורגל כשאלפים שורקים לך בוז בכל נגיעה בכדור. גם מסי הגדול לא יכול לשחק כשהקהל שורק לו בוז".

אם קשה להיות ערבי בנבחרת ישראל: "אני חושב שהנבחרת לא תגיע לאף מקום בלי השחקנים מהמגזר הערבי. צריך לתת חלק למגזר הערבי, והוא ייקח את החלק שלו. אפשר לדבר מפה עד הודעה חדשה, אבל אני חושב שהשחקנים מהמגזר הערבי לא ירגישו אותו דבר כמו שהיה לפני. יעשו מה שיעשו, זה עולם אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האזינו לדבריו של עבאס סואן ב-103FM

היעדר סולידריות מצד שחקנים בנבחרת: "אני לא רוצה להאשים אותם חס וחלילה, יש גם הרבה שחקנים צעירים שחלמו להיות בנבחרת ולא רוצים לפגוע במעמד שלהם, אבל אם היו שלושה או ארבעה שחקנים שהיו קמים נגד זה...גם אני אחד שעברתי הרבה. אני קיבלתי את כל הכבוד הראוי בכל מקום, אבל גם כששרקו לי בוז בנבחרת עמדו כולם לצדי והיו יד אחד כמו משפחה מלוכדת. בואו נסכם שמי שהפסידה הנבחרת, אנחנו האוהדים וכל מי שאוהב את הנבחרת. מונס הפסיד שהוא אולי כולם רצה שיראו אותו בנבחרת במשחקים הבינלאומיים, אבל הוא הרוויח את הרוגע במשפחה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully