וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור פרש מנבחרת ישראל: "החלטתי לסיים את הפרק הזה"

26.7.2022 / 15:42

חלוץ הופנהיים, שסופג קריאות בוז במשחקי הנבחרת מאז הפוסט בו כתב ש"אלוהים יתחשבן עם עושי העוולה" בזמן המהומות בהר הבית, החליט לסיים את דרכו במדים הלאומיים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

מונס דאבור פרש מנבחרת ישראל. החלוץ בן ה-30 החליט היום (שלישי) לסיים את דרכו במדים הלאומיים, כשמונה שנים אחרי שערך את הופעת הבכורה ולאחר 40 הופעות שבמהלכן כבש 15 שערים ובישל עוד שישה.

"שלום רב לכולם. אני רוצה להודיע לכם על החלטתי לסיים את הפרק שלי בנבחרת ישראל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחתי ולכל מי שתמך בי לכל אורך הדרך", כתב דאבור בפוסט קצר שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, כשנה וחודשיים אחרי שהעלה פוסט שהוביל לסערה ברחבי המדינה, בקרב יהודים וערבים כאחד.

מונס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
הפרק שלו במדים הלאומיים הגיע לסיומו. דאבור/דני מרון

כזכור, דאבור ספג קריאות בוז מתמשכות בעקבות הפוסט שפרסם במהלך מבצע "שומר החומות" ב-2021, בו נכתב כי "אלוהים רואה הכל והוא ישלם לבני העוולה", לצד תמונה של מסגד אל אקצא לאור העימותים בין המתפללים המוסלמים לבין כוחות הביטחון של מדינת ישראל. דאבור ניסה להסביר את דבריו וטען כי הם הוצאו מהקשר, אך חלק ניכר מאוהדי הנבחרת לא השתכנעו ולא חדלו בשריקות לעברו גם כאשר הבקיע שערים לזכות הנבחרת. החלוץ ייצג את ישראל במשחקים האחרונים שנערכו בחודש שעבר לאחר שהתייעץ עם משפחתו וחבריו, אלא שכעת הודיע על פרישה מהנבחרת.

מונס דאבור ערך את הבכורה בנבחרת הבוגרת ב-2014 במשחק ידידות נגד הונדרוס, ובמשחקו הרשמי הראשון הוא כבש ב-0:4 על אנדורה. הופעותיו האחרונות של דאבור הגיעו בחודש שעבר במסגרת ליגת האומות בצמד המשחקים נגד איסלנד ובמפגש מול אלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully