וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאבור פרש מהנבחרת כי בכירים בה פנו לתקשורת שתוביל קמפיין נגדו"

חברו של החלוץ בריאיון ל-i24 News: "בקרוב הוא יחשוף הודעות שמוכיחות זאת, שריקות הבוז הן סיבה שולית להחלטתו. יש עוד שחקנים ערבים שחושבים לפרוש מהנבחרת, היא מחולקת לשני מחנות. חזן ובניון עוד לא התקשרו למונס"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

ויסאם ח'ליליה, חברו ושותפו העסקי של חלוץ הופנהיים מונס דאבור, אמר בריאיון שישודר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של i24NEWS כי חברו לא הודיע על פרישה מנבחרת ישראל רק בגלל שריקות הבוז: "הן סיבה שולית להחלטה, מונס בכלל חשב לפרוש עוד לפני התקרית הזאת", סיפר ח'ליליה בהתייחס לפוסט שפרסם הכדורגלן במהלך מבצע שומר החומות.

"אני רוצה לחשוף עוד משהו. יש שחקנים ערבים בנבחרת שחושבים גם הם על פרישה בגלל דברים בתוך הנבחרת", המשיך חברו של דאבור, ששימש כעוזר מאמן מכבי אח"י נצרת בעבר. "אציין כמה דוגמאות: בארוחות אתה רואה שהשחקנים הערבים יושבים לבד, אם שחקן יהודי עובר ורואה שיש עוד כיסא הוא לא יישב לידם. בנבחרת יש שני מחנות: ערבים ויהודים, ומרגישים את זה בכל מחנה אימונים".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"יש עוד שחקנים ערבים שחושבים לפרוש מהנבחרת". דאבור/אודי ציטיאט

עוד הוסיף ח'ליליה בריאיון לאדהם חביב אללה, כי גורמים בכירים בנבחרת טרם התקשרו לדבר עם דאבור, ביממה שחלפה מאז פרישתו: "מאמן הנבחרת אלון חזן עד עכשיו לא הרים טלפון לדאבור. אפילו המנהל המקצועי יוסי בניון לא התקשר. למונס יש הודעות וואטסאפ שמראות ששחקנים בכירים העבירו מסרים לאנשי תקשורת שיובילו קמפיין שריקות בוז עם הקהל, והוא יחשוף אותן בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully