וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו מדריד שלל את צירוף רונאלדו: "מעשית זה בלתי אפשרי"

סרסו "לא יודע מי המציא את הסיפור", באנגליה טוענים: "הפורטוגלי יתנהג כמקצוען, אך עדיין נחוש לעזוב". דה יונג לא מעוניין להגיע ומעדיף את צ'לסי

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

קבוצה נוספת יורדת מרשימת המועמדות לקלוט את כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שאתלטיקו מדריד הוזכרה כיעד אפשרי עבור כוכב מנצ'סטר יונייטד, נשיא המועדון אנריקה סרסו התראיין הערב (שלישי) בספרד ואמר: "אני לא יודע מי המציא את הסיפור על זה על רונאלדו לאתלטיקו, זה לא נכון. מעשית - זה בלתי אפשרי".

כזכור, רק הבוקר נטען בספרד כי רונאלדו לא רצוי בצד האדום של מדריד, "גם אם הוא יביא לאתלטיקו 17 גביעי אלופות". הפרשן ב"קאדנה סר" חואן לואיסקאנו הוסיף ואמר: "אם אתלטיקו באמת תחתים את רונאלדו, אני מתכוון לבטל את המנוי השנתי שלי".

אחרי שלא שהה לצד הקבוצה במסע ההכנה שלה בתאילנד ואוסטרליה, כריסטיאנו רונאלדו התייצב הבוקר במתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד. הפורטוגלי נועד עם המאמן החדש אריק טן האח, כאשר גם המנג'ר לשעבר סר אלכס פרגוסון הגיע למתחם. הסיבה הרשמית להופעתו של הסקוטי במקום היא פגישה שנקבעה מראש עם הנהלת המועדון.

על פי ה"דיילי מייל", רונאלדו הבהיר שהוא ימשיך להיות מקצוען לכל אורך הדרך בהתנהלות שלו, אך הוא עדיין רוצה לעזוב את המועדון. "הפורטוגלי מעולם לא שיחק בליגה האירופית, והוא לא מתכוון לעשות זאת גם העונה", נכתב בדיווח. רונאלדו אף נכח בשיחה הקבוצתית עם שאר חברי הסגל, בה טן האח והצוות ניתחו במשך למעלה משעה את המסע למזרח, אך עצם העובדה שהגיע לאימון עם הסוכן שלו אומרת הכל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הגיעו למנצ'סטר. רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא יורד מהכותרות. רונאלדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד נמצאת בבעיה גם בסוגיית פרנקי דה יונג, שלא מעוניין להגיע למועדון על אף שהשדים האדומים כבר סיכמו עם ברצלונה על רכישת ההולנדי. הקשר הבהיר פעם אחר פעם שאין בכוונתו להגיע לאולד טראפורד, אך הוא "אסיר תודה" כלפי מאמנו לשעבר באייאקס, אריק טן האח, שכל כך מעוניין לצרף אותו, כך על פי הדיווחים. שחקנה של ברצלונה חושש מהדרך בה השדים האדומים מתנהלים, וזו הסיבה שהוא נרתע מאיחוד עם טן האח. הוא מעוניין להישאר בברצלונה, על אף הדרישה של ההנהלה שלה שיקצץ בשכרו.

עם זאת, ישנה קבוצה באנגליה שאליה דה יונג דווקא כן יסכים לעבור - צ'לסי. הבלוז כידוע משחקים בליגת האלופות, כך שלא מדובר ב"ירידת מדרגה" עבורו, והוא מעריך את הפרויקט שנבנה תחת הבעלות החדשה במועדון. הבלוז לא מתכוונים לשלם את הסכום עליו ברצלונה סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד, ומכשול נוסף הוא מערכת היחסים העכורה שנוצרה בין הקטאלנים ללונדונים. כזכור, בארסה החתימה את בלם צ'לסי אנדראס כריסטנסן בהעברה חופשית, מעוניינת לצרף מהקבוצה האנגלית גם את ססאר אספיליקואטה ומרקוס אלונסו, ו"חטפה" לה את ראפיניה וז'ול קונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully