וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל פקפק במחויבות שחקני צ'לסי, הולאנד נרגש מהעבודה עם פפ "המשוגע"

מאמן הבלוז תקף אחרי ה-4:0 לארסנל, ורמז כי חלק מהשחקנים "עם הראש במקום אחר". חלוץ סיטי כבש בבכורה: "ראיתי את עצמי במשבצת הזו"

ארסנל מביסה 0:4 את צ'לסי במשחק הכנה בארצות הברית/ספורט1

הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד עמד במוקד העניינים בכל הנוגע למשחקי ההכנה בארצות הברית, אך הלילה (בין שבת לראשון) המפגש בין הספרדיות היה רק אחד מבין שלושה מסקרנים במיוחד. מנצ'סטר סיטי גברה על באיירן מינכן 0:1 משער בכורה של ארלינג הולאנד, בעוד ארסנל שממשיכה להינות בהכנה הביסה 0:4 את צ'לסי, שרושמת קדם עונה לא מוצלח.

עד כה, הבלוז התקשו בדרך ל-1:2 על קלוב אמריקה ממקסיקו, הפסידו בפנדלים לשארלוט מה-MLS וכעת נכנעו ליריבה העירונית. התצוגה החלשה של הכחולים הרגיזה במיוחד את המאמן תומאס טוכל, שלא היסס לבקר את שחקניו: "הגיע לנו להפסיד כי לא היינו טובים מספיק, לא היינו תחרותיים. רמת המחויבות מדאיגה, פיזית ומנטלית, ארסנל הייתה הרבה לפנינו בהיבטים האלה".

לטענת טוכל, הראש של חלק מהשחקנים בסגל נמצא במקום אחר ויש כאלה שחושבים על עזיבה ובוחנים את האפשרויות שלהם. המאמן נשאל על מוכנות הקבוצה לעונה והיכולת שלה להתמודד על האליפות מול מנצ'סטר סיטי וליברפול: "בהתחשב בתקופה האחרונה, אנחנו לא יכולים לציין את שתי הקבוצות שלפנינו. הובסנו בידי קבוצה שלא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה - זו קבוצה שסיימה אחרינו וכעת נראית הרבה יותר טוב מאיתנו". עם סיום המסע מעבר לים, צ'לסי שבה כעת לאירופה ובשישי הקרוב תסיים את משחקי ההכנה לעונה עם מפגש מול אודינזה באיטליה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד חוגג שער בכורה. Justin Casterline, GettyImages
יכול לחייך. הולאנד חוגג בבכורה/GettyImages, Justin Casterline

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על באיירן מינכן

ארלינג הולאנד מנצח 0:1 את באיירן מינכן בבכורה במדי מנצ'סטר סיטי/ספורט1

קבוצה אנגלית שסיימה את הלילה קצת יותר מעודדת היא מנצ'סטר סיטי. הרכש הנוצץ של האלופה, ארלינג הולאנד, כבש את שער הניצחון בהופעת הבכורה נגד יריבה שהוא מכיר היטב מימיו בבונדסליגה - באיירן מינכן. עבור הסיטיזנס היה זה משחק ההכנה האחרון, ובשבת הקרובה היא כבר תתייצב למשחק על תואר כאשר תפגוש את מחזיקת הגביע ליברפול במסגרת מגן הקהילה.

החלוץ הנורבגי אמר לאחר הבכורה המוצלחת: "צפיתי בהרבה משחקים של סיטי בשנים האחרונות. הם שיחקו בלי חלוץ וראיתי את עצמי נכנס למשבצת הזו. פפ גווארדיולה קצת משוגע ואני אוהב את זה, הולך להיות כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully