וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? ברצלונה ניצחה 0:1 את ריאל מדריד, ראפיניה שוב כבש

הקטלאנים גילו עליונות על אלופת ספרד בקלאסיקו ההכנה בלאס וגאס, וניצחו משער נהדר נוסף של שחקן הרכש בדקה ה-27. לבנדובסקי פתח והוחלף במחצית, גם רודיגר וטשומאני שיחקו

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

ייתכן שזה סימן לבאות: ברצלונה ניצחה הבוקר (ראשון) 0:1 את ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס, במשחק בו גילתה עליונות בעיקר במחצית הראשונה, וסיפקה הצהרה בנוגע לשאיפותיה לחילופי שלטון בצמרת הכדורגל הספרדי. ראפיניה, שפתח את הקדנציה בברצלונה בסערה, כבש משחק שני רצוף והיה חתום על שער הניצחון בדקה ה-27, עם טיל לחיבורים מחוץ לרחבה.

כיאה לקלאסיקו, שתי הקבוצות העלו הרכבים חזקים, אפילו שמדובר במשחק הכנה וניסוי כלים התחלתי מאוד. רוברט לבנדובסקי ערך הופעת בכורה במדי בארסה ופתח בהרכב, ומנגד קרלו אנצ'לוטי הכליל ב-11 את שחקני הרכש שלו אנטוניו רודיגר ואורליאן טשואמני המבטיח.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Omar Vega, GettyImages
פתח והחמיץ. לבנדובסקי/GettyImages, Omar Vega
שחקני ריאל מדריד אנטוניו רודיגר, אורליאן טשואמני. James Williamson - AMA, GettyImages
יש על מה לעבוד. רודיגר וטשואמני/GettyImages, James Williamson - AMA

במחצית הראשונה ברצלונה הייתה הדומיננטית מבין השתיים. לבנדובסקי החמיץ ממצב קורץ בדקה ה-11, כעבור שבע דקות פדריקו ואלוורדה כמעט העלה את ריאל ליתרון בניגוד למהלך המשחק עם בעיטה מרחוק שזעזעה את המשקוף, אבל בדקה ה-27 היתרון האיכותי של ברצלונה תורגם ליתרון. אדר מיליטאו הרחיק רע, הכדור הגיע לראפיניה שבעט טיל מ-20 מטר לרשת העליונה של טיבו קורטואה וקבע 0:1 לברצלונה.

לבנדובסקי הוחלף במחצית, ומנגד הכניסה של לוקה מודריץ' וטוני קרוס הובילה לשינוי במשחק של ריאל. מרקו אסנסיו שאף הוא נכנס כמחליף כמעט איזן בדקה ה-59, אבל נהדף על ידי מארק אנדרה טר סטגן. בדקות הבאות ריאל נראתה טוב יותר, אבל לא הצליחה להגיע למצבי הבקעה ממשיים.

שחקן ברצלונה ראפיניה חוגג. Kevork Djansezian, GettyImages
פתיחה מוצלחת מאוד לקדנציה החדשה. ראפיניה/GettyImages, Kevork Djansezian

עבור ברצלונה היה זה ניצחון שני בשלושה משחקי הכנה עד כה בארצות הברית. עבור ריאל, שעדיין חסרה את קארים בנזמה, היה זה משחק ראשון בהכנה.

הרכב ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, רונלד אראוחו, אנדראס כריסטנסן, אריק גרסיה, ג'ורדי אלבה, גאבי, סרג'יו בוסקטס, פדרי, ראפיניה, רוברט לבנדובסקי, אנסו פאטי.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר, דייויד אלאבה, פדריקו ואלוורדה, אורליאן טשואמני, אדוארדו קמאבינגה, רודריגו, אדן הזאר, ויניסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully