וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה קיבל שריקות בוז ומסר מצ'אבי: "אין חשיבות לשמות בברצלונה"

בארסה גברה על ריאל מדריד 0:1 בקלאסיקו ההכנה בווגאס, הבלם הוותיק קיבל יחס עוין מהקהל בעקבות הבגידה בשאקירה וסופסל על ידי המאמן: "הוא יתחיל מאפס, כמו כולם". הקטלאנים מתלהבים מראפיניה: "כבר נראה כמו כוכב". מנגד, אנצ'לוטי מבין: "כשבנזמה מושבת, משהו חסר"

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

ברצלונה החדשה רוצה לשים קץ לשלטון של ריאל מדריד, והבוקר (ראשון) היא העבירה ליריבה המושבעת מסר. הקטלאנים גברו 0:1 על הבלאנקוס במשחק הכנה בלאס וגאס, הציגו יכולת מרשימה, גילו עליונות על היריבה המושבעת וניצחו משער של ראפיניה, שפתח את הקדנציה שלו במועדון בצורה הכי טובה שהיה יכול לדמיין.

ראפיניה, שנרכש על ידי ברצלונה מלידס, עומד עד כה על מאזן של שני שערים ושני בישולים ב-105 דקות במדי ברצלונה, ועושה קולות של בינגו כבר בימים הראשונים שלו בקבוצה. "ראפיניה נראה כמו כוכב, הוא שיחק רק פעמיים אך סיפק תצוגות נהדרות", כתבו ב"מארקה". במשחק הקודם היה אפשר לחשוב שהוא בלט בגלל הרמה הנמוכה של היריבה (אינטר מיאמי), אך עכשיו הוא חזר על כך מול אלופת אירופה".

השער של ראפיניה הגיע אחרי טעות של חברו לנבחרת ברזיל אדר מיליטאו, ששגה בהרחקה לא מדויקת. "בפעם הבאה שהם ייפגשו בנבחרת ברזיל, ראפיניה יצטרך לתת מתנה למיליטאו. הוא תמיד יזכור שהשער הראשון שלו בקלאסיקו הגיע אחרי מתנה מהבלם של ריאל", הוסיפו ב"מארקה".

שחקן ברצלונה ראפיניה חוגג. Kevork Djansezian, GettyImages
זה כבר לא נראה מקרי. ראפיניה חוגג/GettyImages, Kevork Djansezian

בקטלוניה אופטימיים גם בנוגע להשתלבות של רוברט לבנדובסקי, שערך הופעת בכורה במועדון, פתח בהרכב ושיחק 45 דקות. הכוכב הפולני רשם החמצה אחת מול טיבו קורטואה ולא בלט במיוחד, אבל בספרד בטוחים ש"הגיע לבארסה כוכב אמיתי, והשערים שלו עוד יגיעו. ביחס לדקות ראשונות שלו בקבוצה, הוא הציג יכולת טובה".

במחצית הראשונה שחקני הקבוצות התקוטטו והזכירו היטב שלא משנה באיזה מעמד ברצלונה וריאל נפגשות, זה אף פעם לא באמת משחק ידידות. "בברצלונה אין משחקי ידידות. אנחנו תמיד רוצים לנצח, במיוחד נגד ריאל מדריד", אמר צ'אבי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני ריאל מדריד, ברצלונה מתקוטטים. James Williamson - AMA, GettyImages
כשריאל וברצלונה נפגשות, אין משחקי ידידות. השחקנים מתקוטטים/GettyImages, James Williamson - AMA
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Omar Vega, GettyImages
יש על מה לבנות. לבנדובסקי/GettyImages, Omar Vega

צ'אבי התייחס גם לג'רארד פיקה, שנכנס כמחליף במקום רונלד אראוחו וחווה ערב מתסכל. כל נגיעה בכדור של הבלם הוותיק לוותה בשריקות בוז צורמות לעברו מצד האוהדים האמריקאים, זכר לפרידה שלו משאקירה. כזכור, השמועות גרסו שפיקה בגד בזמרת הקולומביאנית, והיחס שקיבל מהקהל בארצות הברית היה בהתאם - כשאוהדים משני המחנות מצטרפים לשריקות נגדו וקוראים קריאות עידוד לשאקירה.

בכלל, פיקה עובר תקופה מסובכת, ומעמדו בברצלונה נראה נמוך יותר מאי פעם. צ'אבי הבהיר לו בקיץ שהוא לא בהכרח בונה עליו, אבל הבלם הוותיק החליט להישאר ולהילחם על מקומו. אחרי המשחק הוא קיבל מסר ממאמנו, איתו כזכור שיתף פעולה כשחקן. "פיקה יתחיל מאפס, כמו כל אחד אחר. בברצלונה השמות כבר לא משחקים תפקידים, אלא רק היכולת. מהיום, לשמות אין שום משמעות כאן", אמר.

בצד השני, ריאל מדריד סיכמה ניסוי כלים ראשון העונה, עם לא מעט חוסרים. קארים בנזמה הפצוע נעדר מהמשחק, ובלעדיו לבלאנקוס היה חסר עוקץ בהתקפה. אדן הזאר שפתח במקומו בחוד, הציג יכולת פושרת וקרלו אנצ'לוטי יודע שהוא לא יכול להיות תלוי עד כדי כך בכוכב הצרפתי שלו.

"קארים בנזמה השחקן הטוב בעולם. ברור שכשהוא חסר, משהו חסר לריאל. אנחנו צריכים לחשוב איך לצמצם את הנזק בפעמים שהוא לא משחק", אמר המאמן, והוסיף שבנזמה צפוי לחזור לשחק כבר במשחק ההכנה הבא.

שחקני ריאל מדריד אנטוניו רודיגר, אורליאן טשואמני. James Williamson - AMA, GettyImages
שחקני הרכש עדיין מחפשים את מקומם. רודיגר וטשואמני/GettyImages, James Williamson - AMA

אנצ'לוטי הציג מבנה הגנתי מעניין, כששחקן הרכש אנטוניו רודיגר החליף עמדות עם דייויד אלבה פעם אחר פעם, ובחלק מהזמן תופקד כמגן שמאלי. "אני מתכוון להשתמש באלאבה כמגן שמאלי רק בלית ברירה", הבהיר אנצ'לוטי, "היום רציתי שהוא ואנטוניו יחליפו תפקידים במהלך המשחק, כדי לבדוק איך זה עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully