וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 מיליון יורו לשנתיים: כריסטיאנו רונאלדו קיבל הצעה חסרת תקדים

בפורטוגל מדווחים שהכוכב קיבל הצעה משוגעת מערב הסעודית, אחרי שלאחרונה ברצלונה, פ.ס.ז', באיירן מינכן וצ'לסי דחו אותו. איך אחד השחקנים הגדולים של ימינו לא מצליח למצוא קבוצה חדשה?

כתבת 100 שערי פרמיירליג של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

מאז שפורסם שכריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, על פי הדיווחים באירופה סוכנו ז'ורז'ה מנדש מנסה להחתים אותו במספר קבוצות בכירות. רונאלדו בן 37, ומאמין שעוד נותרו לו מספר שנים בטופ של הכדורגל, ולכן לא רוצה לבזבז אותן בקבוצה כמו יונייטד, שבה לכאורה הוא לא מאמין, ובעונה הבאה לפחות לא תשחק בליגת האלופות. אז איך הוא עדיין לא מצא קבוצה?

על פי דיווחים בגרמניה ובצרפת, ז'ורז'ה מנדש הציע את הפורטוגלי גם לבאיירן מינכן וגם לפריז סן ז'רמן, ושתיהן דחו אותו. מנדש אף הציע אותו לברצלונה לכאורה (לאפורטה אישר שהוא נפגש איתו לארוחת ערב), אבל גם האופציה הזאת נדחתה. אוליבר קאן, למשל, מנכ"ל באיירן, אמר ש"עד כמה שאני מעריך את כריסטיאנו כאחד הגדולים, ההעברה שלו לא מתאימה לפילוסופיה שלנו". בצרפת טענו שפ.ס.ז' לא רוצה "לצרף עוד כוכב" לסגל שלה.

הלילה (בין רביעי לחמישי) פורסם ב-CNN פורטוגל שרונאלדו קיבל הצעה חסרת תקדים מקבוצה מערב הסעודית: שכר של 250 מיליון יורו לשנתיים (125 מיליון לעונה), פלוס 20 מיליון יורו לסוכן ועוד 30 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד (סך הכל 300 מיליון יורו). כרגע נראה שרונאלדו לא נלהב לקחת את ההצעה ומעדיף לשפר את השיאים שלו בכדורגל האירופאי, אבל אין עליו הרבה קופצות.

אז איך ייתכן שאחד השחקנים הגדולים של ימינו לא מוצא קבוצה? "בילד" הגרמני ניתח את מצבו של הפורטוגלי, ומסביר למה הוא מתקשה למצוא מועדון חדש.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הייתכן שאין עליו קופצים? רונאלדו/רויטרס

"יהיר מדי": העובדה שרונאלדו לא רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד כי היא לא משתתפת בליגת האלופות ממחישה את תפיסת העולם שלו, כשחקן שלא ראוי לשחק בליגה האירופית. הבעיה היא אחרת: הגישה הזאת מגבילה אותו למעט מאוד קבוצות. בנוסף, התדמית שלו לא תמיד חיובית.

"מבוגר מדי": רונאלדו בן 37 וקרוב לסוף הקריירה. רוב הקולגות שלו פרשו בגיל צעיר הרבה יותר. הוא מאמין שיש לו עוד 4-3 שנים בטופ, ושומר על הגוף בצורה מרשימה. האם זה מספיק בשביל הרמה הכי גבוהה? העובדה היא שקבוצות מעדיפות להשקיע בשחקנים צעירים.

"יקר מדי": קבוצה שתרצה את רונאלדו תצטרך לשלם ליוניטד (שאצלה הוא חתום עד השנה הבאה) כ-15 מיליון יורו, ועוד כ-30 מיליון משכורת. זה פוסל, למשל, קבוצות כמו רומא או נאפולי ששקלו לצרפו. ניוקאסל התעניינה, ויש לה את היכולת הכלכלית, אבל היא אפילו לא בליגה האירופית, ונפסלה.

"לא מספיק גמיש": בעבר רונאלדו יכול היה לשחק בכל מקום על המגרש, כיום הוא רק חלוץ 9 קלאסי. איזו קבוצה בכירה כיום מחפשת חלוץ 9 מבוגר? צ'לסי הייתה מועמדת, אבל ב"טיימס" דווח שהמאמן תומאס טוכל סבור שכריסטיאנו לא מתאים לשיטה שלו, מאחר שהוא דורש מהחלוצים שלו ללחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. Naomi Baker, GettyImages
כן, הוא בן 37, לא מהיר כבעבר, יכול לשחק רק כחלוץ 9, ועדיין מלך השערים של יונייטד. רונאלדו/GettyImages, Naomi Baker

יש לציין שבתחילת השבוע מאמן יונייטד החדש, אריק טן האח, הצהיר ש"אנחנו בונים על רונאלדו, הסיבה הייתה לי איתו שיחה מאוד טובה, הסיבה היחידה שבגללה הוא לא נמצא איתנו במסע לאסיה זה בגלל עניינים משפחתיים". האם רונאלדו יישאר ביונייטד רק בגלל פשרה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully