וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "כריסטיאנו רונאלדו לא למכירה, הייתה לנו שיחה טובה מאוד"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מנסה לשים קץ לשמועות ולדיווחים במסע"ת לקראת ליברפול (ג', 16:00, ספורט4): "רונאלדו לא איתנו רק בגלל סיבות אישיות. אנחנו בונים עליו". וגם: דה יונג, מגווייר, אריקסן וההחתמות הבאות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד מתכוננת למשחק קדם העונה הראשון שלה, מול ליברפול בבנגקוק (שלישי, 16:00, ספורט1), ומאמנה אריק טן האח נדרש היום (שני) להתייחס לפרשה שמסעירה את המועדון ואת כל הכדורגל העולמי: עתידו של כריסטיאנו רונאלדו.

"רונאלדו לא איתנו, רק בגלל סיבות אישיות", אמר טן האח, על רקע הדיווחים שהפורטוגלי ביקש לעזוב, "אנחנו בונים העונה על רונאלדו, וזהו. אני מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד איתו. כריסטיאנו לא למכירה, הוא בתוכניות שלנו, ואנחנו רוצים להצליח ביחד". לדבריו, "שוחחתי עם רונאלדו לפני שהנושא עלה. הייתה לי שיחה איתו, וזו הייתה שיחה טובה. מה היה תוכנה? זה ביני לבינו. הדבר היחיד שאני יכול לאשר זה שהייתה לנו שיחה מאוד טובה".

אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
"אני לא מדבר על שחקנים שחתומים תחת חוזה בקבוצה אחרת, וזהו". אריק טן האח/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טן האח התייחס גם למעמדו של הארי מגווייר, שבעונה שעברה ספג ביקורת קשה: "מגווייר הוא הקפטן שלנו. אני צריך ללמוד להכיר את כל השחקנים, אבל הוא ביסס את מעמדו כקפטן ורשם הצלחות רבות". על פרנק דה יונג: "אני לא מדבר על שחקנים שחתומים תחת חוזה בקבוצה אחרת, וזהו". על ההחתמות הבאות: "רוצים להוסיף עוד שחקנים, אנחנו מחפשים שחקנים למרכז השדה, אבל גם להתקפה". על האפשרות שכריסטיאן אריקסן יגיע: "אנחנו רוצים לצרף את השחקנים הנכונים. יש לנו סגל טוב מאוד, ואנחנו רוצים לשפר את היכולת ואת צורת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully