וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו קיבל מיונייטד מענק עצום, ורק אז הודיע לה על רצונו לעזוב

חמדנות מוגזמת? הפורטוגלי הכניס לכיס את הבונוס השמן למרות כוונותיו לא להמשיך. טוכל השתכנע שהוא מעוניין בו בצ'לסי: "טן האח צריך להסיע אותו לשדה התעופה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

הסערה החדשה סביב כריסטיאנו רונאלדו מסרבת לגווע. לפי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד עדיין מצפה מהכוכב הפורטוגלי להצטרף למשחקי קדם העונה של הקבוצה, אבל הוא מצידו נחוש לעזוב בהקדם האפשרי ומנסה כל טקטיקה שתפעיל לחץ על המועדון.

הסיבה הרשמית להיעדרות של רונאלדו היא "סיבות אישיות ומשפחתיות", אבל גם בקבוצה מבינים שהכוכב הפורטוגלי לא מעוניין להמשיך בקבוצה לאור הישגיה הדלים בעונה החולפת ועל רקע העובדה שלא תשתתף בליגת האלופות.

צ'לסי ממשיכה להיות המועמדת המובילה לצרף את רונאלדו לשורותיה, ולפי התקשורת האנגלית הושגה אמש פריצת דרך כשתומאס טוכל השתכנע שהוא מעוניין בשחקן. המגעים הראשוניים בין צ'לסי לרונאלדו התקיימו בין בעלי הקבוצה טד בוהלי לבין סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, אלא שמאז המאמן הגרמני החליט שרונאלדו מסוגל לתרום רבות לקבוצה, במיוחד אחרי העזיבה של רומלו לוקאקו.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. GLYN KIRK, GettyImages
"עזיבה היא הפתרון הכי טוב לכל הצדדים". רונאלדו/GettyImages, GLYN KIRK

כך או כך, יונייטד ממשיכה לבקר את רונאלדו וחושפת פרטים על התנהלותו בימים האחרונים. לפי "דיילי מייל", רק לפני קצת יותר משבוע - זמן קצר אחרי שהודיע לקבוצה שהוא לא מתכוון להתייצב לתחילת האימונים - שלשל רונאלדו לכיסו מענק בגובה של למעלה מ-100 אלף יורו. הקבוצה כמובן העבירה לו את הבונוס ברצון, מבלי שידעה על כוונותיו לעזוב אותן חשף רק כעבור כמה ימים.

במקביל הלחץ על יונייטד להיפטר מהפורטוגלי הולך וגובר. הפרשן אוליבר הולט כתב הבוקר ב"דיילי מייל" ש"אם רונאלדו רוצה לעזוב את יונייטד, אריק טן האח צריך להסיע אותו לשדה התעופה".

"לכריסטיאנו יש מזל שיונייטד הפסיקה להיות קבוצה רצינית. כמו המועדון, גם הוא פעם היה גדול. אבל יש לו חלק גדול בכישלון של העונה שעברה", כתב הולט. "כדי שטן האח יוכל להטמיע את השיטה ובסגנון שלו, הוא חייב להיפטר מרונאלדו. זה יהיה הצעד הטוב ביותר לכל הצדדים. זה יכול להיות הדבר הטוב ביותר עבור המאמן ההולנדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully