וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' קיבל את שחקני נבחרת הנוער: "עקבנו אחריכם, גאים בכם"

11.7.2022 / 22:30

גלוך, רביבו ותורג'מן הצטרפו לאימוני מכבי תל אביב וזכו לברכות מהמאמן והחברים. גלוך יעדיף לעבור לקבוצה אירופית ממנה לא יושאל, ייני עשוי לפתוח כבלם מול נתניה (ה', 20:00, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

אימון הערב של מכבי תל אביב בקרית שלום עמד בסימן חזרתם של שחקני נבחרת הנוער לאימונים. אוסקר גלוך, דור תורג'מן ורוי רביבו, שהיו עם נבחרת ישראל בטורניר היורו עד גיל 19 וכזכור סיימו במקום השני, שבו להתאמן רק הערב (שני) ופגשו לראשונה את מאמנם החדש ולאדן איביץ'.

המאמן הסרבי קיבל אותם בחום רב, לחץ ידיים, חיבק את השלושה, ואמר להם: "עקבנו אחריכם בכל המשחקים, ראינו את הגמר יחד במחנה. אתם הגאווה של המועדון ואנחנו רוצים שתביאו את היכולות הטובות שלכם גם למכבי תל אביב".

כל השחקנים קיבלו את השלושה בחמימות רבה ובירכו אותם על ההישג הגדול. הם עדיין לא התאמנו בצורה מלאה עם כל הקבוצה, בשל העובדה שבמשך 10 הימים האחרונים נחו לאחר הטורניר בסלובקיה. ספק עדיין אם מישהו מהם יהיה בסגל למפגש האירופיות ביום חמישי מול מכבי נתניה.

אוסקר גלוך, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכיוון הוא לאו דווקא אנגליה. אוסקר גלוך באימון/אתר רשמי, מכבי תל אביב
רוי רביבו, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברכות גם מהחברים. רוי רביבו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

באשר לפרסומים בנוגע לגלוך באנגליה, הוא לא יכול לקבל שם רשיון עבודה בשלב הזה ולכן נראה כי ההעדפה של השחקן וסוכנו עו"ד שחר גרינברג לא תהיה להעבירו כרגע לפרמיירליג, שכן המשמעות תהיה שייצא מיד להשאלה ואולי ליותר מעונה אחת עד שיוכל לקבל את ההיתר. לפיכך, הכיוון כרגע הוא ליגות אחרות.

בקבוצה החלו בהכנות למשחק מול מכבי נתניה (חמישי, 20:00, ספורט4). ייתכן כי שרן ייני יפתח כבלם לצד עידן נחמיאס ואת עמדת המגן השמאלי יאייש אנריק סבוריט. מי שיחסרו הם ערן זהבי, ניר ביטון, דן גלזר ושחר פיבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully