וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא שחררה את תורג'מן לבית"ר. הנטייה להשאיר את רביבו

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 6:50

חלוץ נבחרת הנוער מבוקש בליגת העל, יצחקי סירב לשחררו בהשאלה והצהובים בטוחים: הוא עוד יתרום העונה. תורג'מן, גלוך ורביבו ייפגשו לראשונה עם איביץ', פריצה חזר (לבינתיים)

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב דחתה אתמול (ראשון) פנייה מבית"ר ירושלים שביקשה לצרף לשורותיה את החלוץ הצעיר דור תורג'מן בהשאלה עד סוף העונה. תורג'מן, חלוץ נבחרת הנוער, מבוקש בכמה קבוצות ליגת העל אבל האטרקטיבית מכולן היא בית"ר ירושלים. יחד עם זה, במכבי תל אביב מעריכים כי השחקן יכול לתרום להם בעונה הקרובה והמנהל המקצועי ברק יצחקי סירב אתמול לשחררו בהשאלה.

תורג'מן, כמו גם אוסקר גלוך ורוי רביבו, יפגשו הערב לראשונה את מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ', כשיצטרפו אל הקבוצה אחרי שקיבלו מנוחה בת עשרה ימים מאז גמר אליפות אירופה לנוער. השלושה לא היו עם הקבוצה במחנה האימונים בהולנד וגם לא באימונים האחרונים בארץ. רביבו המגן השמאלי מיועד להישאר בקבוצה ונראה כי למרות שגם הוא מחוזר על ידי כמה קבוצות שרוצות אותו בהשאלה, מכבי תל אביב תשאיר אותו אצלה ותרצה שהוא יתפתח ליד השחקנים הבכירים שיש בקבוצה.

באשר לגלוך, סוכנו שחר גרינברג ממשיך לנסות לקשור קשרים כדי להעביר למכבי תל אביב הצעה שהיא לא תוכל לסרב לה. בינתיים יראה אותו היום לראשונה איביץ', אבל לא בטוח שהוא יוכל ליהנות ממנו בעונה הקרובה.

דור תורג'מן שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
תורג'מן ימצא מקום בחוד העמוס? יצחקי בטוח שכן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
ספק אם יישאר צהוב. גלוך/אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ירצה שהצעירים יתפתחו ליד הוותיקים. איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ניר ביטון הגביר אתמול קצב באימון וכבר מתקרב לאימונים מלאים בשורות מכבי תל אביב. לעומתו, ערן זהבי, דן גלזר ושחר פיבן עדיין לא מתאמנים וייקח להם עוד זמן.

באשר לעמדת הבלם הזר, מכבי תל אביב מנסה להתגבר על כמה מכשולים כדי להנחית בשורותיה בלם זר בשיעור קומה. מי שחזר אתמול להתאמן אחרי ששהה לצד רעייתו ובתו התינוקת הוא סטיפה פריצה, שבשלב הזה מתוכנן להישאר בקבוצה אבל עשוי בכל זאת לעזוב בהמשך כאשר ערן זהבי יחזור לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully