וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אברמוב יקבל את בית"ר, שחקני בני יהודה יפנו לבית דין אזרחי

11.7.2022 / 9:09

שמונה שחקנים טוענים לחוב של מעל 700,000 שקל כלפיהם, ויפנו לערכאות משפטיות אם הבעלים יקבל אישור לעסקה עם חוגג: "זאת תהיה שערורייה". ארגון השחקנים במכתב לבקרה התקציבית: לא לשחרר לקבוצה ערבויות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

שחקנים מסוימים בבני יהודה מתכוונים לפנות לבית משפט אזרחי במקרה שהבעלים ברק אברמוב יקבל לידיו את בית"ר ירושלים לפני שיסדיר את החוב מולם. כפי שנכתב אתמול (ראשון), אברמוב הגיע לסיכום עם משה חוגג על תנאי הרכישה של בית"ר, אך עדיין עורך בדיקות ושוקל את המהלך, בזמן שחלק לא מבוטל משחקני בני יהודה טוענים לחובות כספיים כלפיהם, בין היתר על מענקים, פנסיה ועל המשכורת האחרונה מחודש מאי.

כזכור, חלק השחקנים, שלפי החוזה שכרם חולק ל-12 חודשים ולא ל-10, קיבלו משכורת חלקית בלבד (17%) ובמועדון הסבירו שהם זכאים לשכר רק הימים בהם הייתה פעילות ולא על חודש מלא. כמו כן, ישנם שחקנים שתובעים את המועדון על הפרת חוזה.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
"אם הוא יקבל קבוצה, זאת תהיה שערורייה". אברמוב/אריאל שלום

הבוקר אף נשלח מכתב מארגון השחקנים לרשות לבקרת תקציבים ולהתאחדות לכדורגל, בדרישה לממש את ערבויות הקבוצה לצורך תשלום החובות לשחקנים. "הרשות נדרשת לא לשחרר לקבוצה על ערבויות. ככל שתשחרר, נראה את הרשות כאחראית ישירה לכל חוב שלא ישולם", כך לשון המכתב, עליו חתומים מנכ"ל הארגון מושיקו מישאלוף וראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון. "טענת הרשות לפיה הקבוצה שילמה את כל זכויות לשחקנים - לא מתיישבת עם המציאות. ממידע שקיבלנו עד היום משמונה שחקנים בקבוצה, הובהר כי חוב בני יהודה לאותם שמונה שחקנים הינו מעל 714,341 שקל. למיטב ידיעתנו, הקבוצה חייבת כספים רבים גם לשאר השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקני בני יהודה. מאור אלקסלסי
טוענים לחובות. שחקני בני יהודה/מאור אלקסלסי

כעת עולה משיחות פנימיות בין שחקנים כי אם לא יוסדרו כל החובות, הם לא יסתמכו על המחלקה המשפטית בהתאחדות לכדורגל ויפנו לבית משפט אזרחי בבקשת מניעה להעביר לידי אברמוב את זכויות הניהול בבית"ר ירושלים.

"אחרי כל ההתנהלות השנה, ובעיקר בזמן האחרון, אם הוא יקבל קבוצה זאת תהיה שערורייה", אמר שחקן בבני יהודה. אחד מחבריו לקבוצה חיזק: "לא הגיוני שיש חובות והתנהלות בעייתית בבני יהודה, ובמקביל יאשרו לברק לקבל את בית"ר. אם זה יקרה, נבין שאין מה לסמוך על המוסדות בכדורגל ונפנה לערכאות גבוהות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully