וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב הגיע לסיכום עם חוגג, יחליט בקרוב אם לרכוש את בית"ר

10.7.2022 / 6:05

בעלי בני יהודה קרוב לסיכום על מכירת הזהובים ורכישת בית"ר, אך לוקח כמה ימים כדי לחשוב על המהלך ובודק פרטים נוספים בנוגע להתחייבויות וההתגייסות של האוהדים. גורם בסביבת חוגג טוען: "סיכוי גבוה שהוא יעדיף את אברמוב על פני האמריקאים". הבקרה תיתן ארכה של שבוע?

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעלי בני יהודה ברק אברמוב מתקרב לרכישת בית"ר ירושלים. לאחר מרתון שיחות לאורך כל השבוע האחרון הגיע בעלי בני יהודה לסיכום עם משה חוגג על תנאי המכירה, ובשלב זה לוקח אברמוב כמה ימים למחשבה ולבדיקות נוספות - הן בנוגע להתחייבויות הכוללות של בית"ר, הן בנוגע להתגייסות של הקהל והן בנוגע לדחיית חלק מההתחייבויות לשנה הבאה על מנת שיוכל להעמיד קבוצה ראויה.

ברקע אברמוב מנהל מו"מ מתקדם למכירת בני יהודה ומוכן להעבירה ללא תמורה, מהלך שיהיה חייב לעשות אם ברצונו לרכוש את בית"ר. אם אברמוב ירכוש את בית"ר, חברת "ג'פניקה" צפויה להיות נותנת החסות של בית"ר תמורת סכום גבוה המוערך ב-3-4 מיליון שקל.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
זה מתקרב. אברמוב/אריאל שלום

מצד שני, חבר הכנסת וראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת גייס את קבוצת אנשי העסקים האמריקאית בראשות ג'וש ג'ייקובי. לאורך הלילה וגם במהלך היום ייעשו שיחות עם כל המשקיעים כדי לייצר מתווה בו ישקיעו סכום ראשוני של 8 מיליון שקל, שיחד עם 4 מיליון שקל מגורם נוסף אותו גייס ברקת על מנת לסייע לקבוצה, יוכלו להגיע להסכם עם חוגג.

גורם המעורה בפרטים אמר הלילה: "כמו שזה נראה כרגע, המטרה של חוגג היא למכור לברק אברמוב. הרבה יותר קל לו לעשות עסקים עם מישהו שהוא מכיר, ולאברמוב יש יכולת כלכלית לסגור עסקה מהר מאוד ולהעמיד את בית"ר על הרגליים. מצד שני, אם ניר ברקת מביא אנשי עסקים והאוהדים איתם, אי אפשר לדעת לאן זה יילך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניר ברקת באולפן וואלה!, 22 בפברואר 2022. ראובן קסטרו
"אם הוא יביא אנשי עסקים והאוהדים יהיו איתם, אי אפשר לדעת זה ילך". ניר ברקת/ראובן קסטרו

עורך הדין יצחק יונגר יחד עם חשב הקבוצה חיים נבון, יצטרכו להוכיח היום לבקרת התקציבים שינוי משמעותי במצבו הכלכלי של המועדון לקראת העונה שבפתח. לאחר שנרשם פער של 10 מיליון שקל, בבית"ר יציגו את הסכם העקרונות למכירת אביאל זרגרי למכבי חיפה תמורת כיסוי החוב על ירדן שועה ובנוסף, יציג יונגר מספר בעלי חוב שהסכימו לדחות את הכסף שמגיע להם לעונה הבאה.

במקביל מתקיימות שיחות עם נותן ההלוואה בינואר בסך 3.5 מיליון שקל, על מנת לדחות את התשלום אליו או לפרוס אותו על פני שנתיים או שלוש. בשורה התחתונה, בבית"ר מאמינים שיקבלו ארכה משום שהבקרה לא דרשה להציג היום פתרון מלא אלא שינוי משמעותי, ובקבוצה משוכנעים שעשו זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully