וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג מעדיף בבית"ר את אופציית אברמוב, "האמריקאים" יעבירו כסף לנאמנות

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 7:39

עוד יום מותח בבית"ר ירושלים: אברמוב עורך בדיקות, האמריקאים מנסים להעביר כסף לנאמנות, חוגג מעדיף את אברמוב, שמנהל מגעים מתקדמים למכירת בני יהודה, אך לא ימכור אם לא ירכוש את בית"ר. וגם: למי חייבת בית"ר שני מיליון שקל?

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד יום מותח בבית"ר ירושלים, שנראה שהיא נמצאת על סף רכישה על ידי ברק אברמוב או קבוצת האמריקאים בראשות אילן צדקה, ג'וש ג'ייקובי וששי יעקב. אתמול (ראשון) בקרת התקציבים נתנה לבית"ר ארכה וקבעה לה דד ליין עד יום חמישי, כאשר הקבוצה תצטרך להציג עוד שינוי משמעותי במצבה הכספי כדי לקבל ארכה נוספת.

בנוגע לברק אברמוב, בעלי בני יהודה שכר חברה שעורכת עבורו את הבדיקות והגישה לבית"ר אתמל צרור של שאלות. למעשה, הבדיקות של נציגי אברמוב, יחד עם עורך דינו רועי רוזן, שרק חזר לארץ, ייקחו מספר ימים והוא לא מתכוון לקבל החלטה נחפזת, כשבמקביל הוא אמור היום להיפגש עם משה חוגג ויצחק יונגר על מנת לקבל פרטים נוספים.

מצד שני, קבוצת האמריקאים עלתה אתמול לעוד שיחה עם ח"כ ניר ברקת, כאשר בשלב זה פועלים חברי הקבוצה להעביר כספים לנאמנות בארץ, מה שאמור לקרות היום או לכל המאוחר מחר. מעבר לכך, ברגע שיהיו שני מיליון דולר בחשבון, ברקת יעלה שלב וינסה לקדם את המתווה.

הבעיה היא לוחות הזמנים, וגם העדיפות שנותן חוגג לאברמוב. בסופו של דבר, אם לחוגג ישנה עדיפות, הוא יעשה הכל כדי ליישם אותה. יחד עם זאת, במידה וירכוש את בית"ר, אברמוב יצטרך לשכנע את הקהל כי אין לחוגג עוד חלק בקבוצה ולקבל את התמיכה שלהם, אחרת לא ייכנס לסיטואציה.

במקביל, אברמוב המשיך גם אתמול בשיחוות למכירת בני יהודה, אם וכאשר. מבחינת הבעלים יש שני רוכשים אפשריים, אך עדיין ישנם פערים, כאשר החובות של בני יהודה נאמדים על פי אנשיה ב-3.5 מיליון שקל, אך הנושא בבדיקה על ידי הרוכשים. אם אברמוב ירכוש את בית"ר הוא צפוי להתגמש, כאשר בכל מקרה הוא יעביר את הקבוצה בחינם.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
לוח הזמנים בעייתי. חוגג/דני מרון
ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אודי ציטיאט
יצטרך לשכנע את הקהל שחוגג לא מעורב יותר. אברמוב/אודי ציטיאט

אגב, כל הרוכשים הופתעו כי מעבר ל-3.5 מיליון שקל שהועברו לבית"ר בינואר, מופיע עוד חוב בסך 2 מיליון שקל לאדם שבשלב זה לא חושפים את זהותו. מעבר לכך, שכרו של הנאמן יצחק יונגר רשום בהתחייבויות כמיליון שקל שכר טרחה על כל השנה שעבר עבור חוגג והמועדון.

את הארכה מהבקרה בית"ר קיבלה אתמול לאחר שהגישה את פרטיה של עסקת זרגרי-החוב על שועה, יחד עם סיכום עם מס הכנסה על הסדר מחודש ומספר בעלי חוב שהסכימו לפרוס את התשלום עבורם. עיריית ירושלים עדיין לא נתנה תשובה לבית"ר בנוגע לערבות, והנושא יידון בימים הקרובים.

בצד המקצועי, עוד לפני רכישת בית"ר, ישנה התעניינות בקשר הפועל באר שבע בעונה האחרונה דנילו אספרייה, ששכרו כ-150 אלף יורו, אך עדיין אין החלטה סופית בעניין. גם שמו של אלטון אקולטסה, שהצטיין בתקופת אבוקסיס בבאר שבע, עלה במועדון, אך במקרה הזה כבר בית"ר תצטרך גב כלכלי של רוכש או רוכשים כדי לקדם דברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully