וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים קיבלה ארכה להעברת תקציב עד יום חמישי

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 21:17

יושבת ראש הבקרה התקציבית הודיעה לקבוצה מהבירה שהעניקה לה ארבעה ימים נוספים כדי להעביר תקציב לעונה הקרובה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

בית"ר ירושלים הייתה אמורה להעביר את התקציב שלה לעונת 2022/23 היום (ראשון) בבוקר, אך היה ברור שזה לא יקרה. עכשיו היא קיבלה מיושבת ראש בקרת התקציבים רו"ח סיגלית סייג ארכה עד יום חמישי הקרוב כדי להגיש תקציב לבחינת הרשות. במכתבה, ציינה סייג כי לנוכח ההתפתחויות האחרונות עליהן דווחה ישירות על ידי המועדון, זאת בנוסף לצעדים בהם נוקט המועדון להעמדת תקציב ריאלי, היא מצאה לנכון לאפשר פרק זמן נוסף לטובת העניין.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יצטרכו לחכות לפחות עד יום חמישי. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

אוהדי בית"ר ירושלים ייאלצו להמתין עוד יום-יומיים על מנת להבין אם הקבוצה נרכשת ועל ידי מי, תוך כדי שהקבוצה צריכה לעבור בבקרת התקציבים על מנת לקבל אישור לשחק בליגת העל העונה. לאורך כל שעות הבוקר נערכות שיחות עם משקיעם שקשורים לקבוצת האמריקאים בראשון אילן צדקה וג'וש ג'ייקובי, כאשר בשלב ראשון הם צריכים להביא הוכחה כי יש ביכולתם להביא כ-2 מיליון דולר, ומשם ניר ברקת יחל לקדם עניינים.

במקביל, משה חוגג מעוניין למכור את הקבוצה לברק אברמוב, שמקיים שיחות למכירת בני יהודה בתקוה שיגיע לבירה. אברמוב עדיין מחכה למספר תשובות אך פועל בכל הכח בנושא. אם קבוצת האמריקאים תעמוד ביעד גיוס הכספים, ותזכה לתמיכה של ניר ברקת, ברק אברמוב עשוי להיתקל בקשיים מכיוון ארגוני האוהדים המזהים אותו כמקורב לחוגג. אברמוב כבר הבהיר כי לא יבוא בכח ואם יהיה מישהו אחר הוא יזוז הצידה, אך צריך לזכור שגם רצונו של משה חוגג מאוד משמעותי בהחלטה.

בהמשך לזה, ארגון האוהדים לה פמיליה התייחס לאפשרויות העומדות על הפרק ופרסם הודעה ממנה נפקד שמו של ברק אברמוב: "הארגון תומך במהלך של העמותה וקבוצת הרוכשים. מחכים להעברת בעלות מלאה - וחוזרים ליציעים בכל הכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בלם בית"ר ירושלים דוד חוג'ה עם סוכנו אבי נמני. סוכנות NIM Group, אתר רשמי
ממשיך בצהוב. חוג'ה עם נמני/אתר רשמי, סוכנות NIM Group

בתוך כך, חרף הקשיים הקיומיים, בקבוצה ממשיכים בניסיונות לבנות את הסגל הצנוע לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) הקבוצה הודיעה על החתמתו של הבלם הצעיר דוד חוג'ה לעונה הבאה. חוג'ה, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, רשם בעונה שעברה 24 הופעות בכל המסגרות וכבש 3 שערים כשהשער הזכור שביניהם הובקע בדרבי הירושלמי מול הפועל ירושלים.

חוג'ה אמר לאתר הרשמי לאחר הסיכום: "אני שמח להיות במועדון שגדלתי בו, שהוא בשבילי בית שני. יש לי הזדמנות להמשיך ולהתפתח בתור שחקן ובטוח שנכונו לנו ימים טובים בהמשך. עכשיו אני כל כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה".

חוג'ה יחבור במרכז ההגנה לאור זהבי, הבלם שהוחזר מוקדם יותר מבני יהודה. כמו כן הצטרפו לקבוצה הקיץ גם חגי גולדנברג, בר כהן ואבישי כהן. רשימת העוזבים גדולה הרבה יותר וכוללת בין היתר את איתמר ניצן, לירן רוטמן, רועי הרמן, עמית כהן וגם מיכאל אוחנה כבר נחשב לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully