וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טירוף מוחלט": פארסת הניקוד מסעירה את ווימבלדון לפני גמר הגברים

מצב אבסורדי לפני הגמר: קיריוס יכול לזכות ולהישאר במקום ה-40 בדירוג העולמי, דג'וקוביץ' יירד למקום השביעי גם אם ינצח, אז למה יש מי שבטוח שזה מוצדק?

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

אחרי שאלנה ריבאקינה זכתה בטורניר הנשים ורגע לפני שנובאק דג'וקוביץ' וניק קיריוס יתמודדו ראש בראש בגמר הגברים, צפה מחדש הסוגייה שהסעירה את עולם הטניס: האם באמת היה צורך בביטול נקודות הדירוג בטורניר השנה?

כזכור, בחודש מאי הודיע ה-ATP כי שלא יעניק נקודות דירוג עולמי בווימבלדון, בגלל ההחלטה של מארגני הטורניר לא לאפשר לשחקנים מרוסיה ובלארוס לקחת בו חלק בגלל הפלישה לאוקראינה.

עולם הטניס געש ורעש אחרי ההחלטה שהתקבלה בזמנו, אבל היום (ראשון), רגע לפני שהטורניר מסתיים, האבסורד שובר שיאים. כך למשל, בתרחיש של ניקוד סטנדרטי בווימבלדון, אלנה ריבאקינה הייתה צריכה לטפס לטופ 10 בדירוג העולמי. ניק קיריוס, שעלה לגמר גרנד סלאם לראשונה בקריירה, אמור היה לעלות לטופ 20, אבל בכל מקרה יישאר במקום ה-40 - גם אם יזכה. ונובאק דג'וקוביץ', המדורג 3, יירד בכל מקרה למקום השביעי בדירוג שיתעדכן בשבוע הבא.

"זה טירוף מוחלט", טען כתב הטניס של "הטיימס" סטיוארט פרייז'ר. ה-ATP בטח מתחרטים עכשיו על ההחלטה המגוחכת הזו. קיריוס היה יכול להתווסף לטורניר סוף השנה בזכות ההישגים שלו, אבל לא יהיה אפילו בקרוב, גם אם יזכה בווימבלדון".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Shaun Botterill, GettyImages
מצב משונה. דג'וקוביץ'/GettyImages, Shaun Botterill

גם ג'וני אומארה, שהתחרה בתחרות הזוגות בווימבלדון, צייץ ש"פאקינג שיגעון".

אונס ג'אבור, שהפסידה אמש בגמר הנשים, הודתה ש"נוצר בווימבלדון מצב אבסורדי, בו ככל שאתה מצליח יותר, כך אתה מתחרט על זה יותר. את מנצחת, מתקדמת, מוכיחה שאת שייכת לטופ העולמי, אבל אין לזה שום משמעות מעשית. זה מצב נורא".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
"ככל שאתה מתקדם בטורניר, אתה מתחרט על מה שפספסת". קיריוס/רויטרס

מצד שני, פרשן "יורוספורט" מאטס וילאנדר טען ש"זה היה ידוע מראש, ולא שמתי לב לאף שחקן שעלה למגרש בגישה שונה בגלל עניין הניקוד. זכייה בווימבלדון היא דבר עצום, עם או בלי נקודות הדירוג. ובדרך כלל, אם אתה טוב בווימבלדון, תשיג עוד נקודות דירוג בטורנירים הבאים. ככה זה עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully