וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיריוס: "אנחנו חברים עכשיו?", דג'וקוביץ': "אם תזמין אותי לארוחה, אסכים"

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 20:19

שני הפינליסטים של ווימבלדון, שבעבר היו יריבים מרים, החליפו בדיחות באינסטגרם, האוסטרלי: "בוא נלך למועדון לילה ונשתגע"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

עיני עולם הטניס יופנו מחר (ראשון, 16:00) אל המגרש המרכזי במועדון אול אינגלנד, שם נובאק דג'וקוביץ' ישחק מול ניק קיריוס בגמר ווימבלדון. הסרבי מחפש תואר גרנד סלאם מספר 21, רביעי ברציפות בווימבלדון ושביעי בסך הכול שם, בעוד האוסטרלי - שנח ולא שיחק בחצי הגמר בשל הפרישה של רפאל נדאל - חולם על תואר ראשון בגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה בגיל 27.

זה יהיה המפגש השלישי בין השניים והראשון מאז 2017. באופן מפתיע המאזן ביניהם עומד על 0:2 לזכותו של קיריוס, אבל שני המשחקים נערכו לפני חמש שנים על משטחים קשים ולכן קשה לדעת עד כמה הם מהווים אינדיקציה למה שנקבל הפעם.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
דג'וקוביץ' מגיע לאימון ופוגש שם את קיריוס/רויטרס

"יש בינינו קצת ברומנס עכשיו, שזה מוזר", אמר קיריוס לקראת המשחק על היריבות שלו עם דג'וקוביץ' שבעבר הייתה סוערת, "אני חושב שכולם יודעים שלא הייתה אהבה בינינו. אני חושב שזה היה בריא לספורט. אני חושב שבכל פעם ששיחקנו אחד נגד השני היה הייפ סביב זה. אני חושב שאני השחקן היחיד שעמד לצידו בכל הדרמה הזו שהייתה באליפות אוסטרליה בתחילת השנה".

דג'וקוביץ' פחות הסכים לעניין האהבה המחודשת ואמר: "אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה ברומנס, אבל יש בינינו מערכת יחסים טובה יותר ממה שהייתה לפני ינואר השנה. כשהיה לי באמת קשה באוסטרליה, הוא היה אחד השחקנים הבודדים שיצאו ותמכו בי פומבית. זה משהו שאני מעריך מאוד ואני מכבד אותו מאוד". לקראת המשחק הקרוב אמר הסרבי: "יעופו ניצוצות". באופן מוזר השניים התאמנו אחד ליד השני.

בשבת בערב קיריוס העלה ציוץ של העיתונאי הסרבי סשה אוזמו, בו נכתב על דו שיח בין שני הפינליסטים במתחם האימונים.

דג'וקוביץ' אמר: "לקח לך חמש שנים להגיד משהו נחמד עליי".

קיריוס הגיב: "אבל הגנתי עליך כשזה היה חשוב".

דג'וקוביץ' ענה: "נכון, אני מעריך את זה".

קיריוס העלה את הציוץ הזה לסטורי שלו באינסטגרם, תייג את דג'וקוביץ' וכתב: "אנחנו חברים עכשיו?". דג'וקוביץ' ענה: "אם אתה מזמין אותי למשקה או ארוחת ערב, אני מקבל את זה. דרך אגב, המנצח מחר משלם". קיריוס ענה על זה: "סגור. בוא נלך למועדון לילה ונשתגע".

עוד בוואלה!

מרחק נגיעה מהגרנד סלאם ה-21: דג'וקוביץ' עלה לגמר ווימבלדון

לכתבה המלאה
התכתבות בין נובאק דג'וקוביץ' לבין ניק קיריוס לפני גמר ווימבלדון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
שניהם במצב רוח טוב. דג'וקוביץ' וקיריוס באינסטגרם/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
הפך לחבר טוב של דג'וקוביץ' פתאום? קיריוס/רויטרס

דג'וקוביץ', שמגיע אל הגמר אחרי 27 ניצחונות ברציפות בווימבלדון, לא ליקק דבש בדרכו אל המשחק. הוא חזר מפיגור של שתי מערכות ברבע הגמר מול יאניק זינר ואז מפיגור מערכה אחת נגד קמרון נורי בחצי הגמר. בסך הכול הסרבי ניצח רק פעמיים בשלוש מערכות לאורך הטורניר כולו. גם קיריוס ניצח רק פעמיים בשלוש מערכות והוא שיחק רק חמש פעמיים עד כה.

קיריוס, שמדורג 40 בעולם, הוא המדורג נמוך ביותר בגמר ווימבלדון מאז בן ארצו מארק פיליפוסיס שהגיע לגמר בעודו מדורג 48 ב-2003. קיריוס יכול להיות אלוף גרנד סלאם ראשון מאוסטרליה מאז לייטון יואיט זכה בווימבלדון 2002. אם דג'וקוביץ' יזכה בטורניר, הוא יגיע לשבע זכיות בווימבלדון וישתווה אל פיט סמפראס כשהוא רחוק רק תואר אחד מרוג'ר פדרר. מאזנו של הסרבי בווימבלדון עומד על 10:85 והוא עקף את ג'ימי קונורס במספר הניצחונות (18:84) והוא במקום השני בכל הזמנים. דג'וקוביץ' הוא גם שיאן משחקי הגמר בטורנירי גרנד סלאם כשזה יהיה ה-32 שלו, אחת יותר מפדרר ושניים יותר מנדאל.

זה יהיה גמר גרנד סלאם חמישי ברציפות בו דג'וקוביץ' משחק נגד טניסאי שלא זכה בטורניר גרנד סלאם לפני כן אחרי שבשנה שעברה ניצח את דניל מדבדב, סטפנוס ציציפאס ומתאו ברטיני ואז מדבדב נקם בו בגמר אליפות ארצות הברית. השנה הוא לא השתתף באוסטרליה כזכור והפסיד ברבע גמר רולאן גארוס לרפאל נדאל. אגב דג'וקוביץ', שיא הזכיות ברציפות בווימבלדו עומד על חמש (ביורן בורג ורוג'ר פדרר), אבל הוא יכול להשתוות לפחות לפיט סמפראס שזכה ארבע פעמים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully