וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק נגיעה מהגרנד סלאם ה-21: דג'וקוביץ' עלה לגמר ווימבלדון

אלוף שלוש השנים האחרונות פתח בעצלתיים את הקרב מול קמרון נורי, אבל התעשת והמשיך כל הדרך לניצחון 6:2, 3:6, 2:6, 4:6 ולגמר שמיני על הדשא באנגליה. ניק קיריוס ינסה למנוע במשחק על התואר ביום ראשון להתקרב לשיא של רפאל נדאל, ולברוח לרוג'ר פדרר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

מרחק נגיעה מהגרנד סלאם ה-21: נובאק דג'וקוביץ' עשה הערב (שישי) צעד גדול בדרך להתקרב לשיאן התארים רפאל נדאל, לאחר שגבר 6:2, 3:6, 2:6, 2:6 על קמרון נורי הבריטי בחצי גמר ווימבלדון. הסרבי המדורג 3 בעולם ו-1 בטורניר יפגוש בגמר שייערך ביום ראשון את ניק קיריוס, שעלה למעמד בזכות הפרישה של רפאל נדאל הפצוע.

בגמר ינסה דג'וקוביץ' בן ה-35 להשיג את תואר הגרנד סלאם ה-21 שלו בקריירה שיבדל אותו מרוג'ר פדרר שעומד גם כן על 20, ויקרב אותו לשיאן התארים, רפא נדאל שעומד על 22. הוא ינסה לזכות בתואר על הדשא באול אינגלנד קלאב בפעם השביעית בקריירה, בהופעתו השמינית בגמר, ובכך להשלים קאמבק אחרי השנה הסוערת שעבר, כולל פארסת ההדחה שלו מאליפות אוסטרליה בשל סירובו להתחסן נגד קורונה.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Ryan Pierse, GettyImages
בלתי מנוצח על הדשא של ווימבלדון. דג'וקוביץ'/GettyImages, Ryan Pierse
ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
מחכה בגמר. קיריוס/רויטרס

מנגד, נורי המדורג 9 בטורניר מסיים טורניר טוב מאוד מבחינתו בהפסד מתקבל על הדעת, אחרי משחק אותו פתח היטב. הוא יחפש ניצחון ראשון בקריירה על דג'וקוביץ' בהזדמנות אחרת, אחרי שהפסיד לו בפעם השנייה.

בפתיחת המשחק נראה היה שהלחץ משפיע על דג'וקוביץ'. נורי השיג שבירה כבר במשחקון הראשון, שבר פעם נוספת וסיים את המערכה ב-2:6 מפתיע, כשהוא מנצל את הכבדות הלא אופיינית של נולה. זה היה רגע המפנה מבחינתו של הסרבי, שהתעשת בסט השני. הוא ניצח את המשחקון הראשון על האפס, והשיג את השבירה במשחקון השמיני בדרך לניצחון 3:6. מכאן זה היה משחק של איש אחד: נורי ניסה, נלחם על כל כדור ועשה הכל כדי לאתגר את דג'וקוביץ', אבל הסרבי נכנס למומנטום ולא עצר. את הסט האחרון הוא פתח עם שבירה מהירה, והמשיך לניצחון 4:6 במערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully